در حال بارگذاری ...
کارگردان آدم برفی درباره نمایش اش مطرح کرد:

این نمایش درباره یک مسئولیت مهم است

کارگردان نمایش آدم برفی گفت: این نمایش ازدواج را به عنوان یک مسئولیت مهم مطرح می کند.

امین ابراهیمی به ایران تئاتر گفت: در این نمایش داستان زن و شوهری را نشان می دهیم که با هم تفاهم اخلاقی چندانی ندارند و هر کدام مایل هستند در برابر دیگری حرف خودشان را به کرسی بنشانند و به همین دلیل به تربیت فرزندانشان توجهی نمی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نمایش آدم برفی برای اولین بار است که روی صحنه می رود، ادامه داد: در چنین شرایطی که پدرومادر هر کدام حرف خودشان را می زنند، اهمیتی نمی دهند که فرزندشان چگونه بزرگ می شود در حالی که دو نفر ابتدا باید معنی واقعی ازدواج را متوجه شوند و بدانند ازدواج فقط این نیست که از حالت مجردی خارج شوند.

 

ابراهیمی افزود: دو نفر باید بدانند که ازدواج و پچه دار شدن یک مسئولیت  است. مهم است که چگونه فرزندتان را تربیت کنید تا او خوب رشد کند و فقط به رشد جسمی او فکر نکنید بلکه فکر رشد فکری و روحی هم باید باشید.

 

محمد ربیع زاده بازیگر خردسال نمایش است. ابراهیمی درباره کار با بازیگر خردسال تصریح کرد: با توجه به داستان نمایش بازیگر خردسال نقش مهمی را در داستان پیش می برد و همین موضوع کار ما را سخت می کرد. محمد ربیع زاده بازیگر ما 6 ساله است. با او تمرینات زیادی داشتیم و خوشبختانه بسیار خوب بازی می کند.

 

ابراهیمی که قبلا در نمایش هایی همچون مضحکه غول چراغ جادو، استخوان چوبی، دکتر قلابی، آفتابه، سیمرغ، روزواقعه دستیار کارگردان بوده است، درباره اینکه تجربه دستیاری چقدر به کارگردانی کمک می کند، گفت: زمانی که دستیار کارگردان بودم، نکات بسیاری را فرا گرفتم که همه آن تجربیات امروز در کارگردانی به کمکم آمدند.

 

در آدم برفی محمد ربیع زاده بازیگر خردسال، فاطمه جلال، روح الله طالبی، محمد مغانی، بنیامین صیادی نیا، نرگس وخشوری، فرناز هندی، امین ابراهیمی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

 

فرناز زوفا دراماتورژ ، مریم نیازی مدیرصحنه، طراح پوستر و بروشور امید نوروزی، عکسا مسعود سرداریان، صداپیشه مهرنوش اسمی، تهیه کننده داود نامور  عوامل این نمایش هستند.

 

آدم برفی به نویسندگی و کارگردانی امین ابراهیمی از فردا بیست و هفتم تیرماه تا دوازدهم مرداد ساعت 19 به مدت شصت دقیقه در تماشاخانه بازیگاه روی صحنه می رود. 




نظرات کاربران