در حال بارگذاری ...
پیگیری مهر از روند بازسازی

صندلی‌های تلسکوپی تئاتر شهر وارد گمرک شد

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد اعلام کرد صندلی‌های تلسکوپی خریداری شده برای سالن قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر وارد گمرک شده و برای ترخیص آن‌ها اقدام شده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر مسعود معمار درباره وضعیت خریداری و نصب صندلی‌های تلسکوپی سالن‌های قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر گفت: صندلی‌های خریداری شده مدتی است که وارد گمرک تهران شده است ولی پروسه ترخیص آن‌ها کمی طول کشید که البته کار ترخیص تمام شد. بلافاصله از خروج صندلی‌ها از گمرک، برای نصب آن‌ها اقدام می‌کنیم.

وی درباره زمان نصب صندلی‌های تلسکوپی سالن‌های قشقایی و سایه، اظهار کرد: باید از تکنسین‌های کمپانی خارجی که صندلی‌ها از آن خریداری شده برای نصب آن‌ها دعوت کنیم که البته پروسه دعوت و حضور تکنسین‌ها بیشتر از یک هفته نخواهد بود.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به خریداری پروژکتورهای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، افزود: این پروژکتورها تا زمانی که بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز شود به انبار منتقل می‌شوند.

معمار درباره وضعیت بودجه بازسازی مجموعه تئاتر شهر، یادآور شد: دولت از ابتدای سال ریالی به ما تخصیص نداده و ما با قرض و وام در حال انجام امور هستیم. به عنوان مثال فاز جدید بازسازی تماشاخانه سنگلج تا به حال حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که هنوز ریالی به پیمانکار آن پرداخت نکرده‌ایم.

وی تأکید کرد: بحث اعتباری ما را اذیت می‌کند.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد درباره سرانجام وضعیت سند اداره برنامه‌های تئاتر و تخریب و بازسازی آن، توضیح داد: هنوز ثبت سند جدید اداره تئاتر را صادر نکرده است. بحث صدور این سند زمانبر شده و هر زمان که سند صادر شود ما تخریب و بازسازی اداره تئاتر را آغاز می‌کنیم.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران