در حال بارگذاری ...
برای حضور در ششمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی

گروه تئاتر «بین» فراخوان داد

گروه تئاتر «بین» برای حضور در ششمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی فراخوانی را به منظور شرکت در کارگاه تعاملی منتشر کرد.

 به گزارش ایران تئاتر، گروه تئاتر «بین»  به سرپرستی شهاب آگاهی برای حضور در ششمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی فراخوانی را به منظور شرکت در «کارگاه تعاملی» منتشر کرد.

 

در متن فراخوان گروه تئاتر «بین» آمده است:

 

«گروه تئاتر «بین»، که با تکیه بر پشتوانه های بازیگری و موسیقایی، پیش از این نمایش های «مده‌آ»، «مکبث» و «وقتی ما مردگان برمی خیزیم» را در سالهای اخیر به صحنه برده و در سال گذشته جایزه ویژه جشنواره تئاتر فجر را به خود اختصاص داد، فراخوانی را منتشر کرده است.

 

این فراخوان که برای دعوت از هنرمندان، به منظور شرکت در کارگاه تعاملی این گروه، در تالار قشقایی منتشر شده و  طبق اعلام رسمی مرکز مطالعات قشقایی، پروژه‌پیشنهادی «گروه تئاتر بین»، تحت عنوان «پروژه‌ی تبادل»، به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب آن مرکز، از 17 مرداد تا 28 مرداد، در سالن قشقایی به اجرا در خواهد آمد: 

 

-     تئاتر ورزیدن در «گروه تئاتر بین»، به مثابه پرداختن به پژوهشی عملی ا‌ست. پژوهشی برای تنفس در فرهنگی هرچه پویاتر. پژوهشی که تجربیات و دستاوردهایی را، در زمینه‌ چگونگی‌ پرداختن به تئاتر باعث شده است.  تئاتری که در آن، مختصات «حضور» اجراگر، از همزمانی فعالیت ماهیچه، موسیقی و ذهن او، در شبکه «حضور» دیگران، هویت می یابد. حضوری که فراتر از مرزهای تئاترِ مرسوم است و خود را در جهان پرفورمنس به تعریف می گذارد. 

 

-     قصد داریم تا با برگزاری کارگاه‌های تعاملی در پروژه گروه تئاتر بین، تحت عنوان پروژه تبادل، در مرکز مطالعات قشقایی، نتایج، دستاوردها و تجربیات سیر پژوهشی‌مان را با علاقمندان به اشتراک بگذاریم . امیدواریم که این دعوت به چشم تمام فعالان هنر و دوستداران فرهنگ برسد:

 

-           این کارگاه‌ها از تاریخ 17 مرداد تا 28 مرداد، هر روز از ساعت 10 الی 14، برگزار خواهد شد.

 

-     کارگاه‌ها با اتکا بر تجربیات عملی گروه و با تمرکز بر فعالیتهای جسمانی، موسیقایی و بداهه پردازی در راستای اجرایی نمودن متن نمایشی برگزار خواهد شد. 

 

-          شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها از طریق مصاحبه، از میان علاقمندان انتخاب خواهند شد.

 

-     علاقمندان می‌توانند از تاریخ 26 تیر تا 5 مرداد، از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر، جهت شرکت در این کارگاه‌ها، با شماره‌ی 09196210760 و یا پست الکترونیک Beyntheater@gmail.com تماس بگیرند»

 




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران