در حال بارگذاری ...
«شوراب و هشو» نوشته شهرام کرمی روی صحنه می‌رود

نمایشنامه خوانی در حمایت از کودکان اتیسم

در دومین اجرای مسابقه نمایشنامه خوانی توکا، نمایشنامه «شوراب و هشو» نوشته شهرام کرمی و کارگردانی حمیدرضا حاجی ملاحسینی، شنبه دوم مردادماه، در سالن نمایش سرو روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایشنامه «شوراب و هشو» با حضور منصور خلج، علی یعقوب زاده و سیروس همتی دوران مسابقه نمایشنامه خوانی توکا، خوانده می‌شود.

 

«شوراب و هشو»، روایتگر داستان پسرکی به نام شوراب است که در شهر شام زندگی می‌کند و با پرنده‌ای به نام هشو دوست شده و آشنایی با ایوب پیامبر(ع)، زندگی او را عوض می‌کند. شوراب و هشو پس از یونس پیامبر و تخت و مورچه سومین نمایشنامه ای است که شهرام کرمی براساس قصص قرآن کریم نوشته است.

 

سید شهاب حسینی، آنـالی شکوری، حامد زحمتکش، محمد لقمانیان، احسان مجیدی، بهداد بلیغ فر، ترانه کوهستانی نقش‌خوان‌های خواهند بود. فروش بلیت این نمایش با هدف حمایت از فرشتگان اُتیسم و کمپین صدایم شو است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند، شنبه  دوم  مرداد95، ساعت 19 به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

«شهر طلا» در جم سنتر دیدنی می‌شود

«شهر طلا» در جم سنتر دیدنی می‌شود

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «شهر طلا» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش سه روز پایانی هر هفته ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر جم سنتر تا ۲۷ اسفند روی صحنه می‌رود. «شهر طلا» بر ...

|

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

دومین نمایش با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان با عنوان «کی با من پیتزا می‌پزه؟!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش از 22 آذر تا 30 دی روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

|

نظرات کاربران