در حال بارگذاری ...
درکنار اثر هفت چنار ساخته مرحوم عباس کیارستمی

نمایش جهان انزوا درتماشاخانه استاد انتظامی افتتاح شد

شب گذشته و در میان استقبال اساتید، هنرمندان و اصحاب رسانه نمایش جهان انزوا به کارگردانی رضا کوچک زاده شروع به کار کرد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر،دراین مراسم که درکنار اثر هفت چنارمرحوم عباس کیارستمی درخانه هنرمندان ایران برگزار شد عطاالله کوپال ، اصغردشتی ، علی عابدی، مهدی لطفی، احسان فلاحت‌پیشه، محسن حسن‌زاده،اصغرخلیلیان،میلاد مولوی و جمعی از اصحاب رسانه حضورداشتند.

 

درابتدای این مراسم عطاالله کوپال طی سخنانی از این نمایش به عنوان اثری ویژه ، در خورتعمق و توجه یاد کرد که با توجه به وضعیت منطقه  نمایشی خاص به شمار می رود که در پی اعتلای سطح درک و فهم مخاطب است.

 

درادامه اصغر دشتی کارگردان جوان تئاترایران حمایت از جوانان فعال دراین عرصه را امری واجب و ضروری دانست و گفت: دراین زمانه که جذب مخاطب و تبلیغات و سرمایه برای تئاتری ها به صورت امری تقریبا مشکل درامده است از عموم علاقمندان تقاضامندم با حمایت خود موجب رشد و رونق تئاترایران خصوصا تئاتردانشگاهی و جوانان مستعد و علاقمند دراین حوزه باشند.

 

دراین مراسم که درکنار اثر هفت چنارمرحوم عباس کیارستمی برگزار شد عطاالله کوپال ، اصغردشتی ، علی عابدی، مهدی لطفی، احسان فلاحت‌پیشه، محسن حسن‌زاده و جمعی از اصحاب رسانه حضورداشتند.

 

نمایش جهان انزوا بامتنی از نائومی والاس و با کارگردانی رضا کوچک زاده از یکم تا بیست و دوم مرداد ماه ساعت 21 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان علاقمندان خواهد بود.




نظرات کاربران