در حال بارگذاری ...
نمایش «شیش و بش» به داریوش اسدزاده تقدیم شد

نمایشی که تضادهای دو خانواده را روایت می کند

نمایش «شیش و بش» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سید جواد روشن در روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه، به دکتر تاجبخش فنائیان و داریوش اسدزاده تقدیم شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «شیش و بش» به کارگردانی سید جواد روشن که اجراهای عمومی خود را از 10 تیرماه در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده است، پنجشنبه 31 تیرماه با دو اجرا میزبان هنرمندان و اهالی رسانه بود که اجرای اول به تاجبخش فنائیان و اجرای دوم به  داریوش اسدزاده تقدیم شد.

 

در این روز هنرمندان مختلفی از جمله سهراب سلیمی، مرجانه گلچین، اتابک نادری، خسرو احمدی، آندرانیک خچومیان، علی بی غم، فرزانه نشاط خواه، بهزاد خداویسی، سیاوش چراغی پور، اکبر ثابت کسایی و... حضور داشتند.

نمایش "شیش و بش" کمدی اشتباهات است که در بستر نمایش‌های ایرانی، تضادهای دوخانواده را روایت می‌کند.این نمایش درباره دو خانواده به نام های صحاف و یزدی است که بر سر فروش دکانشان اختلاف چند ساله دارند. این اختلاف‌ها باعث به وجود آمدن یک سری سوءتفاهم ها شده است اما علاقه دختر و پسر این دو خانواده به هم در نهایت ماجرا را به شکل متفاوتی رقم می زند.

 

همچنین در روزهای گذشته هنرمندان چون عطا الله کوپال، شهرام کرمی، قاسم جعفری، حسن باستانی، افشین هاشمی، مصطفی محمودی، محمد حسین ناصربخت، بهرام سروری نژاد و.... مهمان نمایش «شیش و بش» بودند.

 

در این نمایش و به ترتیب الفبا مهسا ایرج‌پور، علی باروتی، صدف بختیاری، امیرعباس حسینی، مهدی ذاکر حسینی، محسن زرآبادی، مرتضی شاه‌کرم، حسین شفیعی، الهه شه‌پرست، مرضیه صدرایی، کامبیز طلایی، بهرنگ فرهنگ دوست و وحید نفر به عنوان بازیگر حضور دارند و سینا ییلاق بیگی به عنوان طراح صحنه و عنایت خادم بشیری، آهنگساز این گروه نمایشی را همراهی می کنند.

 

نمایش «شیش و بش» به کارگردانی سیدجواد روشن تا ۸ مردادماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه سنگلج واقع در پایین‌تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت به صحنه می‌رود و علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی www.tik8.com. و irannamayesh.com نسبت به خرید اینترنتی این نمایش اقدام کنند.

 




نظرات کاربران