در حال بارگذاری ...
آغاز فروش اینترنتی دو نمایش

«خروس می خواند» و«بیتل ها» پیش فروش می شوند

نمایش خروس می خواند به کارگردانی شهرام کرمی و نمایش بیتل ها کار زهرا نفیسی فرد از امروز پیشفروش بلیط های خود را در سایت تیوال آغاز کردند.

به گزارش ایران تئاتر ، نمایش خروس می خواند نوشته و کارگردانی شهرام کرمی که قرار است از 10 مرداد در تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز کند از امروز شنبه 2 مرداد صفحه فروش اینترنتی بلیط های خود را به روی مخاطبان گشود.

این نمایش با بازی رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی، مه لقا باقری، سروش طاهری، بهنام شرفی و فرامرز قلیچ خانی و  سید احمد سیدی مطلق در ساعت 19 سالن استاد سمندریان اجرا خواهد شد.

 

در این نمایش که کاری از گروه شایا است  منوچهر شجاع ، پریدخت عابدین نژاد،  سیاوش لطفی ، صبا کسمایی، ماریا حاجیها، مازیار تهرانی ،رضا موسوی، نسرین پرهام،سید احمد سیدی مطلق،سید حمید صفوی ،آزاده چهره قانی، احمد رشیدی ،آریان رضائی،زهرا شایان فر ،گروه جارچی همکاری دارند.
 

نمایش« بیتل ها »کاری از نینا نفیسی نیز دیگر نمایشی است که پیش فروش بلیطهای اجرای خود را آغازکرده است.


 نمایش« بیتل ها » به کارگردانی نینا نفیسی ؛ نمایش نوشته محمد چرم شیر روایتی از واکنشهای چهار دوست صمیمی که همیشه در کنار هم بودندو عکس العمل آنها در برابر یک واقعه احساسی تلخ به نمایش کشیده می شود.


 تبسم هاشمی، هاله گرجی، شکوفه هاشمیان ، شهزاد وجدانی در این نمایش به ایفای نقش میپردازند.


بیژن موسوی کاشانی تهیه کننده و مشاوره کارگردان ،کورش سروش آهنگساز، محمدرضا امین زاده طراح صحنه و لباس، محمود غلامعلی طراح پوستر و بروشور، محمد صادقی طراح نور و مهدی سربازی مدیر روابط عمومی این نمایش رابرعهده دارد.


نمایش « بیتل ها » همه روزه از ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه ازسوم تا سی و یکم مرداد در فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان به این عرصه هنری است. و دانشجویان می توانند با تخفیف 50 درصدی از نمایش دیدن کنند. علاقمندان به نمایش جهت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت تیوال و یا با شماره 09303284428 تماس حاصل نمایند .




مطالب مرتبط

شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند
شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند

شهرام کرمی، در مراسم شب‌چراغ «سلطان عمرا بمیرد» در تماشاخانه سنگلج، از اجرای نمایش‌های اصیل ایرانی در این سالن قدیمی، توسط هنرمندان استانی، قدردانی کرد.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران