در حال بارگذاری ...
از پنجم مرداد ماه صورت می گیرد

یادنامه محموداستادمحمد در مجموعه تئاتر شهر

بنیاد محموداستاد محمد با همکاری مجموعه تئاتر شهر با برپایی ۱۱ جلسه نمایشنامه خوانی از آثار زنده یاد محمود استاد محمد یادنامه این هنرمند فقید تئاتر ایران را برگزار می کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، بنیاد محموداستاد محمد با همکاری مجموعه تئاتر شهر ساعت 17:30 روزهای پنجم تا هجدهم  مرداد با برپایی 11 جلسه نمایشنامه خوانی  یادنامه این هنرمند فقید تئاتر ایران را در پلاتو اجرای تئاتر شهر برگزار می کند.

 

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته تاریخ، نام آثار و هنرمندانی که قرار است این جلسات نمایشنامه خوانی را برگزار کنند، به ترتیب زیر آمده است:

سه شنبه پنجم مرداد ، نمایشنامه «آخرین بازی» به کارگردانی میکاییل شهرستانی،چهارشنبه ششم مرداد، نمایشنامه « گل یاس» به کارگردانی مرتضی حقیقت بیان، پنجشنبه هفتم مرداد ، نمایشنامه «سپنج رنج شکنج» به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان، یکشنبه دهم مرداد ، نمایشنامه «شب بیست و یکم» به کارگردانی کامبیز بنان، دوشنبه یازدهم مرداد، نمایشنامه «خونیان خوزیان» به کارگردانی مهین فاطمی، سه شنبه دوازدهم مرداد، نمایشنامه «گل یاس» به کارگردانی سامان ارسطو، چهارشنبه سیزدهم مرداد، نمایشنامه « سپنج رنج شکنج» به کارگردانی شهرام گیل آبادی، پنجشنبه چهاردهم مرداد، نمایشنامه «کافه مک ادم» به کارگردانی محمدرضا غریب زاده، جمعه پانزدهم مرداد، نمایشنامه «آخرین بازی» به کارگردانی میکاییل شهرستانی، یکشنبه هفدهم مرداد، نمایشنامه «آسید کاظم» به کارگردانی سعید دولتی، دوشنبه هجدهم مرداد، نمایشنامه «عکس خانوادگی» به کارگردانی بهارک توسلی.

 

مراسم افتتاحیه یادنامه محمود استاد محمد همزمان با آغاز جلسات نمایشنامه خوانی با سخنرانی تعدادی از هنرمندان صاحب نام تئاتر ایران در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

 

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید.  




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اپرت نیرنگ اورنگ» نوشته سیدهاشم خان‌ شافع و کار مرتضی برزگرزادگان

اپرت یا نمایشی سنتی و آیینی؟
نگاهی به نمایش «اپرت نیرنگ اورنگ» نوشته سیدهاشم خان‌ شافع و کار مرتضی برزگرزادگان

اپرت یا نمایشی سنتی و آیینی؟

سیدعلی تدین صدوقی: نمایش «اپرت نیرنگ اورنگ» را که این شب‌ها در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود، در زمانی که شادروان سعید کنگرانی در آن بازی می‌کرد نیز در سنگلج دیده بودم که البته اجرای فعلی با ...

|

نظرات کاربران