در حال بارگذاری ...
پیش فروش « به من نگو عالیجناب »آغاز شد

«به من نگو عالیجناب » در سالن فنی زاده روی صحنه می رود

نمایش «به من نگو عالیجناب» نوشته «محسن عظیمی» و ‌کارگردانی« ماهان حیدری » از ۱۴ مردادماه مرداد تا یکم شهریور ساعت ۲۱:۳۰در سالن استاد فنی‌زاده به صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «به من نگو عالیجناب» نوشته «محسن عظیمی» و ‌کارگردانی« ماهان حیدری » از ۱۴ مردادماه مرداد تا ۱ شهریور ساعت ۲۱:۳۰در سالن استاد فنی‌زاده به صحنه می‌رود.

 

این نمایشنامه داستان زنی‌ست که ساعت دو بعداز ظهر نزد همسرش آمده و اعتراف به اتفاقی وحشتناک می کند و براساس داستان کوتاه «زنی که ساعت شش می‌آمد» نوشته «گابریل گارسیا مارکز» نوشته شده ‌و پیش از این با نام «به من نگو لیدی‌گاگا» ژانویه ۲۰۱۴ در دانشگاه هنرهای زیبای سلیمانیه عراق روی صحنه رفته است.

 

«کیارش عسگری» و «ساناز دهقی» در آن ایفای نقش می‌کنند و «ماهان حیدری» کارگردان این نمایش نویسنده، کارگردان و مجری طرح سینماست و از جمله آخرین کارهای او می‌توان به سینمایی «پنج تا پنج» به کارگردانی تارا اوتادی، با بازی رضا کیانیان و شمس لنگرودی، کارگردانی فیلم کوتاه «سینما زندگی» با بازی فاطمه معتمدآریا و رضا کیانیان، کارگردانی فیلم کوتاه «مادر» با بازی مهناز افشار، کارگردانی فیلم کوتاه «علی‌اصغرخان شهبازی» با بازی بابک حمیدیان و علی‌اصغر شهبازی اشاره کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران