در حال بارگذاری ...

سومین دوره آموزشی تئاتر در محمود آباد

از سوی گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد سومین دوره آموزش تئاتر در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر ، امیر امیرنیا سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد با ارایه این مطلب که گروه تئاتر همرهان از سال 1380 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است  گفت: این گروه  در سال 85 اولین دوره آموزشی تئاتر  را در رده سنی جوانان و در پاییز 93 نیز دومین دوره را در رده سنی کودک و نوجوان برگزار کرده است.

 

وی افزود:  به حول و قوه الهی و با همت شورای مرکزی گروه تئاتر همرهان محمود آباد و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان موفق به برگزاری سومین دوره آموزشی تئاتر در رده نوجوانان و جوانان شده است.

 

وی افزود: این دوره آموزشی تئاتر با عنوان اصول مبانی بازیگری یکم تیرماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کار خود را  با بیش از 20 نفر از هنرجویان آغاز کرده است و آقای حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و عضو شورای مرکزی گروه تئاتر همرهان به تدریس و آموزش تئاتر می پردازد.

 

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد خاطرنشان کرد: گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد به سرپرستی خانم احترام حسین پور تنها گروه مستقر در محمود آباد است که نمایش های  بسیاری را از بدو تاسیس گروه تا کنون در بخش های مختلف صحنه ای و خیابانی به اجراء گذاشته و به روی صحنه برده و در چندین جشنواره استانی حضور داشته است.




نظرات کاربران