در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی فاضل نظری

حمید نیلی دبیر جشنواره‌ی سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شد

حمید نیلی به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، طی حکمی از سوی فاضل نظری؛ معاون هنری و رییس جشنواره‌های حوزه هنری؛ حمید نیلی به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب شد.

 

در این متن حکم آمده است:‌ جناب آقای حمید نیلی، نظر به سوابق ارزشمند مؤثر و صلاحیت‌های هنری و ارزشی جنابعالی؛ به پیشنهاد مدیر محترم مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی؛ به موجب این حکم به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب می‌شوید. این جشنواره متمایز و هدفمند که پس از چند سال وقفه اکنون به فضل خدای متعال در آستانه‌ی آغازی دوباره است، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ی فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است. ان‌شاءالله از رهگذر شناخت امکانات و قابلیت‌های منحصر بفرد فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور و عنایت به مقوله‌ی نقش مردم و گروه‌های مذهبی در این مهم، قدم‌های موثری در تحقق اهداف این جشنواره برداشته شود.

 

گفتنی است دوازدهمین جشنواره‌ی سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد پس از 15 سال وقفه در فروردین ماه 1396 همزمان با هفته‌ی هنر انقلاب در تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران