در حال بارگذاری ...
حمیدرضا پگاه در گفت و گو با ایران تئاتر:

دوست دارم بازی در صحنه تئاتر را تجربه کنم

حمیدرضا پگاه که نامی شناخته شده در عرصه سینما و تلویزیون است، از ابراز علاقمندی اش برای ورود به دنیای تئاتر گفت.

حمیدرضا پگاه در گفت وگو با خبرنگار ایران تئاتر گفت: با این که سال هاست که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کنم اما هنوز این امکان برایم فراهم نشده که بخواهم قدم در عرصه تئاتر بگذارم.

 

او افزود: تاکنون پیشنهادهای متعددی برای ایفای نقش در تئاتر داشته ام اما همزمانی این پیشنهادها با پروژه های سینمایی موجب شده است که نتوانم هیچ پیشنهادی را قبول کنم، اما امیدوارم بزودی به من پیشنهاد بازی در تئاتر داده شود تا بتوانم در این عرصه نیز کسب تجربه کرده و نقش آفرینی کنم.

 

پگاه گفت: برای من فرقی نمی کند که در نمایشی بازی کنم که متن آن توسط نمایشنامه نویس ایرانی نوشته شده یا نمایشنامه نویس خارجی. برای من مهم این است که نقشی را بازی کنم که با ویژگی ها و قابلیت های من همسو باشد.

 

او درباره ورود بازیگران سینما به دنیای تئاتر گفت: به نظر من میان حوزه ها نباید مرزبندی قائل باشیم و اگر بازیگری بتواند از پس نقشی که به او سپرده می شود خوب برآید، فرقی نمی کند که این نقش را در صحنه تئاتر بازی کند یا مقابل دوربین.

 

حمیدرضا پگاه متولد ۱۳۵۰ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه «ضلع ششم» به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی «تفنگ سرپر» و«آخرین گناه» و در سینما با بازی در فیلم «این زن حرف نمی‌زند» مورد توجه قرار گرفت.

 

او در فیلم های سینمایی چون «این زن حرف نمی‌زند»، «عاشق مترسک»، «چند تار مو»، «مواجهه»،«شبانه»،«صحنه جرم، ورود ممنوع!»، «پرونده هاوانا»،«برخورد خیلی نزدیک»، «قلاده های طلا»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه»،«فرزند خوانده»،«شهری که نمی خوابد»،«ستاره» و«ساعت یک نیمه شب»  ایفای نقش کرده است. 




نظرات کاربران