در حال بارگذاری ...
کارگردان تعلیق در اعماق آتلانتیک مطح کرد

نگارش نمایشنامه بر اساس تعلق خاطر به تاریخ جنگ جهانی دوم  

کارگردان و نویسنده نمایش تعلیق در اعماق آتلانتیک گفت: این نمایشنامه را بر اساس تعلق خاطر به تاریخ جنگ جهانی دوم نوشتم.

صادق وفایی به ایران تئاتر گفت: من به تاریخ جنگ جهانی علاقمند هستم و به جز این نمایشنامه یک متن دیگر نیز در همین راستا نوشتم.

 

وی که سرپرستی گروه مانا را نیز بر عهده دارد، افزود: این نمایشنامه درباره تعدادی خدمه و سرباز است که تحت نظارت یک کاپیتان وظیفه غرق و نابود کردن کشتی های دشمن را در زمان جنگ جهانی دوم دارند. تلاش کردم، بخشی از دغدغه های فکری و فلسفی خودم نیز در داستان باشد.  

 

وفایی که سال 93 نمایش شرفیابی را روی صحنه داشت، ادامه داد:‌ من خودم هم در این نمایش بازی می کنم. کاپیتان را بر اساس شخصیت خودم نوشتم و قصد نداشتم آن را بازی کنم اما نتوانستم بازیگر دیگری را برای این نقش پیدا کنم و به همین دلیل خودم بازی می کنم اما واقعا کار سختی بود و تلاش می کنم اگر نمایشی را کارگردانی می کنم ، خودم در آن بازی نداشته باشم.

 

وفایی با اشاره به اینکه سال گذشته این نمایش در جشنواره دانشجویی به بازبینی مرحله دوم حضور داشت اما به مراحل نهایی نرسید، خاطر نشان کرد: اگر شرایط مهیا باشد، این نمایش را به بخش مرور آثار جشنواره تئاتر فجر نیز ارائه خواهیم داد.

 

امیر جوشقانی، رسول حسن پور، فرشاد حسن پور، علیرضا سید، جلال محبی، محسن خورشیدی در تعلیق در اعماق آتلانتیک ایفای نقش می کنند.

 

علیرضا میرانجمی طراح صحنه، میلاد ابراهیمی طراح نور، گلاره جوانبخت طراح لباس، عرفانه احمدی نجار دستیار طراح لباس از دیگر عوامل این نمایش هستند.

تعلیق در اعماق آتلانتیک به نویسندگی و کارگردانی صادق وفایی از فردا پنجم مرداد ماه تا بیست و یکم این ماه ساعت 20 در تالار ناصرخسرو به مدت 65 دقیقه روی صحنه می رود. 




نظرات کاربران