در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال مخاطبان

نمایش دوباره اون آهنگ را بزن سم یک هفته تمدید شد

نمایش دوباره اون آهنگ را بزن سم که با اقبال خوبی مخاطبان روبرو شده شده است، با توجه به درخواست مکرر مخاطبانی که نتوانسته اند تاکنون بلیط این اجرا را تهیه کنند، برای یک هفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر، این روزها سالن حافظ میزبان نمایشی با عنوان «دوباره اون آهنگ را بزن سم» به کارگردانی داوود بنی اردلان است، نمایشی که در آن بهاره رهنما، پژمان جمشیدی، امیر مهدی ژوله، اندریا نوشاد و الناز حبیبی ایفای نقش می کنند.


این نمایش از آغاز با اقبال خوب مخاطبان روبرو شد و پیش از شروع اجرا از شب سوم دو اجرایی شد و در مدت اجرایی خود در بیشتر شب ها دو اجرایی بود و با این وجود در هر اجرا تعدادی از مخاطبان نیز از روی پله ها این نمایش را دنبال کردند. نمایشی با رگه های طنز که براساس نمایشنامه ای از وددی آلن و با دواماتوژی داوود بنی اردلان روی صحنه رفت  و رگه های طنز کلامی در آن مشهود است و می تواند نظر  مخاطبانی که دوست دارند لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستانشان سپری کنند را جلب کند. 
 

بنی اردلان کارگردان این نمایش در حمایت از موسسه خیریه مهربانه که برای نیازمندان، بیماران، تجهیز و ساخت مراکز آموزشی و درمانی فعالیت می کند، بخشی از عواید فروش یک شب خود را به مبلغ 7 میلیون تومان را به این موسسه اهدا کرد . از سوی این موسسه خیریه نیز لوح تقدیری به کارگردان و بازیگران این نمایش اهدا شد. 


در این اجرا که پنج شنبه هفتم مردادماه چهره هایی چون هوشنگ گلمکانی، شبنم فرشاد جو، ایوب آقاخانی، محراب قاسم خانی و پیمان قاسم خوانی حضور داشتند داوود بنی اردلان اجرای خود را به هوشنگ گلمکانی تقدیم کرد.
نمایش «دوباره اون آهنگ را بزن سم« پیشتر قرار بود تا 12 مردادماه روی صحنه برود اما با توجه به اقبال مخاطبان اجرای آن تا 19 مردادماه تمدید شد.


««دوباره این آهنگ را بزن سم» درباره آلن منتقد سینماست که به همفری بوگارت بازیگر شناخته شده سینما علاقه مند است به شکلی که در طول این نمایش افکار آلن را با صدای همفری بوگارت می شنویم . در این نمایش به گونه ای با گوشه هایی از زندگی دو نامزد که از دوستان نزدیک آلن به شمار می روند، روبرو می شویم که قصد دارند کمک کنند تا مشکلات یکی از دوستان شان آلن را که به تازگی از همسرش جدا شده را برطرف کنند و او را با فرد جدیدی آشنا کنند تا از تنهایی درآید و زندگی جدیدی را شروع کند. تمام اتفاقات این نمایش در خانه آلن می گذرد و بخش هایی از نمایش نیز در خاطره و رویا می گذرد.ص

 




مطالب مرتبط

سهند خیرآبادی، کارگردان نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» مطرح کرد

تصور، ارزشش بیشتر از تصویر است
سهند خیرآبادی، کارگردان نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» مطرح کرد

تصور، ارزشش بیشتر از تصویر است

سهند خیرآبادی نویسنده و کارگردان نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» که در تئاتر شهر روی صحنه است، می‌گوید تصور، ارزشش بیشتر از تصویر است -جمله‌ای که در قالب دیالوگ مهران یکی از دو بازیگر این نمایش می‌شنویم- بنابراین در نمایش ما، مخاطبان سعی بر تصور وقایع و رخدادهایی ...

|

نظرات کاربران