در حال بارگذاری ...

شاه اوبو، در باران قربانی قدرت طلبی خود می شود

شاه اوبو، نام نمایش این روزهای تماشاخانه باران است که آناهیتا قرچه آن را کارگردانی کرده و تا کنون ۱۰ اجرای خود را پشت سر گذاشته است.

به گزارش ایران تئاتر ، این نمایش، که  کاری از گروه تئاتر حاشیه بزرگراه است ، به موضوع  قدرت طلبی بشر در اجتماع می پردازد و در آن، داستان شاهی روایت می شود، که برای رسیدن به قدرت از هیچ کاری مزایقه نکرده است.

 

آناهیتا قرچه در باره این نمایش و نمایش های دیگری که تا امروز به صحنه برده است،می گوید: تا به حال، در نمایش هایم، سعی کرده ام، موضوعاتی را انتخاب کنم که گریبان بشر را گرفته است، تا زمان و مکان از آنها حذف شود، و  وجهه ی جهان شمول پیدا کنند. این نمایش نیز، روی موضوع قدرت طلبی بشر تمرکز می کند، که امروز، موضوع روز جهان است . به همین دلیل، از نظر من ، شاه اوبو و شخصیت های دیگر، شخصیت هایی هستند که هرکدام از ما، امکان برخورد با آنها را، در دنیای واقعی داریم. شخصیت هایی که ، در اینجا، همگی قربانی قدرت طلبی خود می شوند.

 

در این نمایش : خشایار قرچه، ایمان اصفهانی، حسام افسری، فرزانه سلحشور و مصطفی ولی پور به ایفای نقش می پردازند

 

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: میلاد حاجی زاده ،مدیر تولید.دستیار کارگردان و برنامه ریز ، مهسا کوچک، دستیار دوم کارگردان، زهرا روستایی، منشی صحنه،  فرزانه جعفری، طراح گریم ، رسول طاهر بخش، طراح نور، محمد امین محمدی، طراح سایه، محسن شمس، آهنگساز، سعید محمدی، ترانه سرا، مازیار قنبری، طراح پوستر و بروشور و علیرضا احمدی، که عکاس این نمایش است.

 

مدت اجرای این نمایش، 70 دقیقه بوده و تا 29 مرداد ماه ، هرشب ، ساعت 17 میزبان مخاطبان خود است..




نظرات کاربران