در حال بارگذاری ...
دومین جشنواره استانی طنز دیالوگ مازندران به کار خود پایان داد

تقدیم جایزه به دختر شهید مدافع حرم

دومین جشنواره استانی طنز دیالوگ مازندران با حضور مرجانه گلچین بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون، عبدالحی شماسی استاد دانشگاه و نمایشنامه نویس، مسئولان و هنرمندان مازندرانی با نتایج داوری مردمی به کار خود پایان داد .

 

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «مرگ در زَنّهِ» برگرفته از نمایش «مرگ در می زند» به نویسندگی وودی آلن به کارگردانی و دراماتوژی حامد مربوط صادق  ازگروه تئاتر همرهان شهرستان محمودآباد به سرپرستی احترام حسین پور به دستیاری کارگردانی حسن رامی و بازیگری علیرضا حسینی و مجتبی قلی زاده با 85 درصد از آرای مردمی  حاضر در جشنواره، رتبه برتر دومین جشنواره استانی طنز دیالوگ مازندران را به خود اختصاص داد.

 

رویا پاداشی منشی صحنه، محمد اصغری مسئول گریم، افکت و نور و علیرضا مداح مدیر روابط عمومی، طراح بروشور و پوستر از عوامل فنی این نمایش بودند.

 

این نمایش متن بروز شده ای از نمایش مرگ در میزند نوشته وودی آلن است که حامد مربوط صادق دراماتوژ و کارگردان آن، نمایش را با زبان تبری،  برگرفته از آداب رسوم و موسیقی این منطقه بر اساس لهجه آملی که جزو لهجه  سوم از لهجه های مازندرانی محسوب می شود، به اجرا در آورده است.

 

نمایش در فضایی طنز و کمدی هشدار دهنده انسان هایی هست که دلبسته مال دنیا شده اند و نمی خواهند که بپذیرند که زمانی فرا می رسد که باید این دنیا را ترک کنند و از دنیا رخت بربندند.

 

گفتنی است که از سوی کارگردان این نمایش جایزه دریافتی  برتر این جشنواره به دختر اولین شهید مدافع حرم شهرستان محمود آباد شهید اسماعیل خانزاده اهداء شد.




نظرات کاربران