در حال بارگذاری ...
محمود صلاحی :

خروس می خواند نمایشی تاثیر گذار برای شناخت روابط خانواده است

شامگاه دوشنبه ۱۸ مرداد محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تماشای نمایش خروس می خواند نشست

به گزارش ایران تئاتر ، نمایش خروس می خواند به نویسنده‌گی و کارگردانی شهرام کرمی که از یکشنبه 10 مرداد در تماشاخانه ی ایرانشهر به روی صحنه رفته  تاکنون با استقبال خوب تماشاگران و هنرمندان تئاتر  مواجه شده است. 

 

دکتر محمود صلاحی پس از تماشای این نمایش عنوان کرد: خروس می خواند به یکی از معضلات حال حاضر جامعه ی ما می پردازد. و آن هم توجه و احترام به پدر است که کم شده و این نمایش به ما آگاهی دوباره می دهد که همه یک روز می رویم پس باید در روابط خود قدر همدیگر را بدانیم. همچنین به ما آگاهی می دهد که فرزندان ما برای آغاز هر کاری باید با مشورت اعضای خانواده تصمیم بگیرند تا با شکست و آسیب کم تری روبرو شوند. به باور من خروس می خواند نقش بسیار آموزشی و تعیین کننده ای در سبک زنده‌گی  دارد.

 

وی افزود: خوبی خروس می خواند در این است که مناسب همه ی افراد جامعه است شما اگر نمایش های مختلف را بررسی کنید می بینید که گاهی نمایشی بیش‌تر مناسب نوجوانان است یا گاهی ویژه‌ی کودکان، سالمندان یا بانوان است اما در این‎‌جا خروس می خواند نمایشی تاثیر گذار برای شناخت روابط خانواده است و من تماشای آن را به همه ی خانواده‌ها پیش‌نهاد می‌کنم.

 

 گفتنی است نمایش خروس می خواند تولید تازه ی گروه تئاتر شایا با بازی رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی،  مهلقا باقری، سروش طاهری، بهنام شرفی و فرامرز قلیچ خانی تا 5 شهریور هر روز ساعت 19 در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می روند. 




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران