در حال بارگذاری ...
از اول شهریور ماه

کلاس های بازیگری پرستو گلستانی برگزار می شود

پرستو گلستانی گفت: کلاس های بازیگری از آموزش تا اجرا از اول شهریور ماه برگزار می شود.

 

این بازیگر و کارگردان به ایران تئاتر گفت: این کلاس ها را از اول شهریور در قالب دوازده جلسه سه ساعته خواهیم داشت. پس از آن در ترم پیشرفته سی و سه جلسه سه ساعته خواهیم داشت. 

 

وی افزود: هنرجویان مستعد در پایان دوره آموزشی در اثری به کارگردانی من حضور خواهند داشت تا اجرا در یکی از سالن های تهران را تجربه کنند. 

 

گلستانی در پاسخ یه این سوال که محل برگزاری کلاس ها کجا خواهد بود، تصریح کرد:‌ هنوز محل خاصی را انتخاب نکرده ام و بر اساس تعداد هنرجوانی که ثبت نام می کنند محل اصلی کلاس ها مشخص می شود. مهلت ثبت نام تا اول شهرویر ماه است و علاقمندان می توانند با شماره 09364031264 تماس بگیرند. 

 

وی درباره کشف استعدادها از طریق این کلاس ها گفت: من سالهاست که تدریس بازیگری انجام می دهم. به هر حال بازیگری مقوله جذابی برای اقشار مختلف خصوصا جوانترها است اما باید در نظر گرفت که کسی فقط علاقمند این حرفه است در حالی که بازیگری به استعداد، تلاش، توانایی و پشتکار نیاز دارد. 

 

گلستانی خاطر نشان کرد:‌ باید به این نیاز قشر جوان پاسخ داد و کمک کرد که استعدادهای جوان شناسایی شوند اما نباید به آنها دروغ گفت بلکه باید کمک کرد که افراد مستعد به شکل درست و اصولی وارد بازار کار حرفه ای بشوند. جوانترها نباید گمان کنند که فقط با رفتن به دانشگاه یا گذراندن دوره آموزشی بازیگر می شوند. تلاش و پشتکار در موفق شدن یک بازیگر بسیار مهم است و خود ما هم به عنوان بازیگرانی که سالهاست کار می کنیم ، تلاش و پشتکار را فراموش نکرده ایم. 

 

وی در پایان گفت: همیشه کمک می کنم تا هنرجویان جوان مستعد به شکل حرفه ای کار کنند و در حال حاضر تعدادی از شاگردانم به شکل حرفه ای کار می کنند. 

 

 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

نظرات کاربران