در حال بارگذاری ...
فرزین محدث بازیگر نمایش «خوشبختی های کوچک سوسک شدن»:

اثری فیزیکال در فقدان دیالوگ

یکی از بازیگران نمایش « خوشبختی های کوچک سوسک شدن» معتقد است بازی در این اجرای این اثر نمایشی یکی از متفاوت ترین تجربه های وی در عرصه بازیگری بوده است.

 

به گزارش ایران تئاتر، فرزین محدث یکی از بازیگران نمایش «خوشبختی های کوچک سوسک شدن» با اشاره به حضورش در این اثر نمایشی گفت: به اعتقاد من نمایش « خوشبختی های کوچک سوسک شدن» اجرای ویژه ای است که  تجربه بازی در آن باید مبتنی بر یک فعالیت فیزیکال در فقدان دیالوگ باشد، فضایی که با حضور ماسک به عنوان یک عنصر تاثیرگذار در صحنه بازی متفاوتی را نیز می طلبد. تجربه ای که برای من بسیار هیجان انگیز و لذت بخش بود و بسیار خوشحالم که در آن به عنوان عضوی از گروه بازیگران حضور دارم.

وی ادامه داد: به هر حال هر کاری موافقان و مخالفانی دارد که نمایش ما نیز از این قاعده مستثنی نیست ولی طی روزهای گذشته که از اجرای نمایش می گذرد آنچه مشاهده شده بازخورد خوب و مثبتی است که چه دست اندرکاران تئاتر عروسکی و چه هنرمندان فعال گونه های دیگر با آن ارتباط خوبی برقرار کرده اند. این نمایش برای من تجربه بسیار ویژه ای بود چرا که من به عنوان بازیگر از بیان و میمیک بی بهره بودم و تنها می توانستم با زبان بدن و ماسک روحیات و عواطف شخصیت مورد نظر نمایشنامه را به مخاطب ارائه دهم .همین تجربه در نتیجه حس بسیار خاص و لذت بخشی به من داد که می توانم از آن به عنوان یکی متفاوت ترین کارهایم در عرصه بازیگری یاد کنم.

بازیگرنمایش « خوشبختی های کوچک سوسک شدن» در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: به عنوان بازیگری که در بیش از 33 اثر نمایشی حضور داشته است باید بگویم بازی در این نمایش یکی از عجیب ترین نمایش هایی بود که در آن تجربه های بسیار متفاوتی را از سرگذراندم که مطمئنم بعدها از این تجربه ناب و لذت بخش استفاده بهتری خواهم داشت.

نمایش «خوشبختی های کوچ سوسک شدن» به نویسندگی نادربرهانی مرند، فرهاد امینی و بازی فرزین محدث، فرزانه عاقلی، علی باروتی، بهرام بهبهانی، مجتبی پیرزاده، مونا عباسی، مینووش رحیمیان تا 29 مرداد ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید.  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران