در حال بارگذاری ...

تور نمایشی «مبارک و قالیچه پرنده» در جشنواره عروسکی

نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» به کارگردانی حامد زحمتکش همزمان با جشنواره تئاتر عروسکی در قالب یک تور نمایشی در فاصله میان تهران تا آبادان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، این نمایش یک اثر محیطی است که با طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش و به عنوان تولید اداره کل امور سینما و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

گروه اجرایی این اثر در تمام طول برگزاری جشواره تئاتر عروسکی این نمایش را در شهرهای مختلف اجرا خواهند کرد. آنها همزمان با آیین افتتاحیه جشنواره در تهران هستند و بعد از آن به ترتیب در شهرهای رباط کریم،اراک، بروجرد، دورود، خرم‌آباد، دزفول، شوش، اهواز و آبادان اجرا دارند.

نمایش«مبارک و قالیچه پرنده» در قالب نمایشی پرتابل طراحی شده و تلفیقی از خیمه شب بازی و تئاتر کاغذی است.

گروه اجرایی این اثر نمایشی از بچه‌هایی که نمایش‌شان را می‌بینند  درخواست می‌کنند بر اساس موضوع نمایش نقاشی بکشند تا این گروه در مسیر بازگشت که عین مسیر رفت خواهد بود، نقاشی‌ها را از بچه‌ها تحویل بگیرند و در مراسم اختتامیه جشنواره مجموعه‌ای از این نقاشی‌ها را ارایه کنند.

علی باروتی، ساناز عبدالرزاق، ابوالفضل باران‌طلب و حامد زحمتکش بازیگر و عروسک‌گردانان این اثر نمایشی هستند.طراحی و ساخت عروسک‌ها بر عهده گروه «خنده باران» متشکل از هانیه زحمتکش و الهه میرزایی است. ساخت و اجرای موسیقی هم بر عهده امیرحسین انصافی و رامین عبداللهی است. پشتیبانی بخش تور این نماش برعهده کانون پرورش فکری است و اجرای این اثر در تمام شهرهای یاد شده با هماهنگی کانون انجام می شود.

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهرویور ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

 




مطالب مرتبط

«شهر طلا» در جم سنتر دیدنی می‌شود

«شهر طلا» در جم سنتر دیدنی می‌شود

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «شهر طلا» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش سه روز پایانی هر هفته ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر جم سنتر تا ۲۷ اسفند روی صحنه می‌رود. «شهر طلا» بر ...

|

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

دومین نمایش با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان با عنوان «کی با من پیتزا می‌پزه؟!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش از 22 آذر تا 30 دی روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

|

نظرات کاربران