در حال بارگذاری ...
در سیرجان

نمایش منهای دو روی صحنه است

گروه تئاتر "نیما" این بار با نمایشنامه فرانسوی "منهای دو" اثر "ساموئل بنشتریت" در سیرجان روی صحنه رفته است.

 

به گزارش ایران تئاتر، مترجم این اثر شهلا حائری است و ابراهیم اسدی زیدآبادی کارگردانی آن را بر عهده دارد. گروه تئاتر نیما که رویکردی متمرکز بر اجراهای عمومی دارد، در سابقه 16 ساله خود آثاری همچون "تویلت"، "باغ ما پرچین داره"، "آدمک برفی"، "عشق آباد"، "بیداری خانه نسوان"، "سوخته سال"، "دربست"، "خنکای ختم خاطره" و "من جولیوس سزار هستم، خداوندگار شما" و "افرا"را بر صحنه برده و همواره با استقبال تماشاگران سیرجانی روبرو شده است. آخرین اجرای این گروه، "خانم" به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین طاهری بود که در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر نیز بر صحنه رفت.

 

در نمایش منهای دو نوشته ساموئل  بنشتریت به کارگردانی ابراهیم اسدی با ترجمه شهلا حائری ، امیرحسین طاهری ، جواد خواجویی ، گندم نیکو ، افسانه ولدیانلو ، سجاد خلیلی ، حکیمه ایران نژاد ، صابر سلطان احمدی ،الهام الثوره خسروی ، بازی می کنند. موسیقی این نمایش نیز را ارسلان کریمی بر عهده دارد.

 

اجرای نمایش منهای دو از 23 مرداد آغاز شده و تا 10 شهریور در تالار فردوسی شهرستان سیرجان بر صحنه خواهد بود. 




مطالب مرتبط

تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنرهای نمایشی روایتگر تاریخ هویت پرمهر ایرانیان است
تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنرهای نمایشی روایتگر تاریخ هویت پرمهر ایرانیان است

محمد الله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی-هنری رودکی با تبریک روز ملی هنرهای نمایشی، هنرهای نمایشی را آیینه و تبلور ایران پرعزت و خانواده هنرمندان تئاتر را روایتگر تاریخ و هویت پر مهر و ایمان مستحکم مردمان این سرزمین اسلامی دانست.

|

نظرات کاربران