در حال بارگذاری ...

تقدیر از شبنم مقدمی در نمایش خروس می خواند

شامگاه جمعه بیست و نهم مرداد ماه گروه نمایش خروس می خواند از شبنم مقدمی عضو و موسس گروه تئاتر شایا تقدیر کرد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ، نمایش خروس می خواند تولید تازه ی گروه تئاتر شایا به نویسنده‌گی و کارگردانی شهرام کرمی در بیستمین شب اجرای خود با حضور شبنم مقدمی، اتابک نادری، پندار اکبری، سامان دارابی، حسن دولت آبادی، سامان خلیلیان ، حسن دادشکر و در میان استقبال خوب تماشاگران به روی صحنه رفت.

گفتنی است گروه نمایش خروس می خواند در اجرای روز جمعه از شبنم مقدمی عضو و موسس گروه تئاتر شایا تقدیر کرد. گروه تئاتر شایا در سال 1375 و توسط شهرام کرمی، حمیدرضا نعیمی، یعقوب صباحی، بهناز نازی و شبنم مقدمی تاسیس شد.

در نمایش خروس می خواند رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی،  مهلقا باقری، سروش طاهری، بهنام شرفی و فرامرز قلیچ خانی نقش آفرینی می کنند.

خروس می خواند تا 5 شهریور هر روز ساعت 19 در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می رود. علاقه مندان برای تهیه ی بلیت های این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09354859613 تماس بگیرند.  




مطالب مرتبط

شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند
شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند

شهرام کرمی، در مراسم شب‌چراغ «سلطان عمرا بمیرد» در تماشاخانه سنگلج، از اجرای نمایش‌های اصیل ایرانی در این سالن قدیمی، توسط هنرمندان استانی، قدردانی کرد.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران