در حال بارگذاری ...
همراه با تداوم تخفیف دانشجویی

پیش فروش هفته دوم «خروج اضطراری» آغاز شد

نمایش «خروج اضطراری» به کارگردانی مهرداد مصطفوی در هفته نخست با استقبال مخاطبان مواجه شد و پیش فروش بلیت های هفته دوم این اثر نمایشی آغاز شده است.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، پیش فروش بلیت های هفته دوم نمایش «خروج اضطراری» در سایت تیوال آغاز شده است و علاقه مندان به هنرهای نمایشی با مراجعه به این سایت می توانند بلیت های  نمایش را خریداری کنند.

«خروج اضطراری» عنوان نمایشی است به کارگردانی مهرداد مصطفوی که از تاریخ 19 مرداد در تماشاخانه ارغنون روی صخنه رفته است، این اثر نمایشی در هفته اول با استقبال فراتر از حد انتظار مخاطبان مواجه شد و توانست رکورد فروش در تماشاخانه ارغنون در روز های اول اجرا را جابجا کند.

تا کنون رضا درمیشیان، رضا ثروتی و مهدی کوشکی چهره هایی بودند که به تماشای این اثر نشستند.

گفتنی است بلیت های ویژه ای، شامل تخفیف 40 درصدی برای دانشجویان تمامی رشته ها در نظر گرفته شده است که دانشجویان می توانند با مراجعه به گیشه تماشاخانه ارغنون از این تخیفیف دانشجویی بهره مند شوند.

تهیه کنندگی این نمایش بر عهده مهرداد بها الدینی است و ساناز اسدی، رافعه رستمی نویسندگان این نمایش هستند.

آیدین بهاری، ، نفیسه زارع، سرور عرب پور و امیر احمد قزوینی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

لیست عوامل اصلی این نمایش به ترتیب زیر است کارگردان مهرداد مصطفوی، تهیه کننده مهرداد بها الدینی، نویسندگان ساناز اسدی و رافعه رستمی، گروه کارگردانی  آندیاعبدالرسول،شروین عقیلی، طراح صحنه امیداکبری، طراح نور علی کوزه گر، طراح لباس نسرین خرمی، آهنگساز رامین نو دهقان، طراح پوستر فهیمه صافی، دستیاران صحنه سامان زائر، کامیار دریا کناری، ساخت تیزر محمد براری، شروین عقیلی، سینماگراف علی حدادی، تدوین پردیس عزیزی، میرصبا مدنی، عکاس بهنود اناری و مشاور رسانه ای سام بهشتی.

 

 




نظرات کاربران