در حال بارگذاری ...

«جهشه» امروز میزبان اصحاب رسانه می‌شود

نمایش «جهشه» که از ۲۱ مرداد اجرای خود را در تماشاخانه سرو آغاز کرده است، یک‌شنبه ۳۱ مردادماه برای عکاسان و خبرنگاران حوزه تئاتر روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران‌تئاتر، نمایش «جهشه» کاری از انجمن تئاتر و دفاع مقدس است. این نمایشنامه را مرتضی شاه‌کرم نوشته است و کارگردانی آن بر عهده علی برجی است. محمدعلی حسینعلی‌پور، سهیلا هادی‌زاده، بهناز پورفلاح، روزبه اختری، شادی امیری، اکبر مددی‌مهر، بهناز نجفی، امین مؤذن، پرستو آراسته، مهرناز احدیان، بهرام کاظمی، سیروس سپهری، علی غلامی، افشین واعظی، شیرین صنعتگر، المیرا معظمی، سمانه حبیب‌پور و نگار محمدی در این نمایش بازی می‌کنند.

گفتنی است علیرضا عاقل‌زاده؛ رئیس انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، بعد از دیدن نماش «جهشه»، گفت: با توجه به شرایطی که در حوزه تئاتر حاکم است، آثاری که با موضوع دفاع مقدس اجرا شود، قابل تقدیر هستند البته منظور من این نیست که هر اثری که با موضوع دفاع مقدس اجرا می‌شود به این صورت است؛ آثار ضعیف هم باید ارتقاء یابند.

عاقل‌زاده ضمن اشاره به این نکته که در شرایط امروز، باید ببینیم آیا مخاطب تئاتر داریم یا خیر، گفت: پس از آن باید به این نکته پرداخت که در میان مخاطبان تئاتر، چند درصد به نمایش‌هایی با موضوع دفاع مقدس علاقه‌مند هستند. گروه نمایش «جهشه» کار پرافتخاری کرده‌اند. گروهی همت کرده است و با عشق و زحمت فراوان و هزینه‌های بالا، نمایشی را با موضوع دفاع مقدس اجرا می‌کند. این اقدام،بسیار قابل تقدیر است. «جهشه» حس انسانی خوبی داشت و در کنار این حس، ریتم درست کار و رگه‌های طنزی که در نمایش ایجاد شده بود، «جهشه» را جذاب‌تر کرده است.

نمایش «جهشه» ۲۱ مرداد الی ۱۲ شهریور ساعت 21 در تماشخانه سرو به آدرس میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، ابتدای خیابان شهید فلاح‌پور، پلاک یک به روی صحنه می‌رود.

 




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران