در حال بارگذاری ...
ثبت نام همزمان با روز جهانی مسجد

آغاز فعالیت دفاتر تئاتر بچه‌های مسجد در شهرستان ها

همزمان با روز جهانی مسجد دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به صورت رسمی فعالیت خود در حوزه تئاتر شهرستان را آغاز کرد.

به گزارش دریافتی ایران‌تئاتر؛ روز گذشته همزمان با سی مردادماه روز جهانی مسجد دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به صورت رسمی فعالیت شناسایی و راه اندازی دفاتر شهرستانی خود را آغاز کرد.

دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی ثبت نام سراسری خود را همزمان با روز جهانی مسجد آغاز کرد و از این پس علاقه‌مندان و فعالان فرهنگی مساجد می‌توانند با پیوستن به این جریان فرهنگی در حوزه تئاتر اقداماتی را انجام دهند.

علاقه‌مندان جهت فعالیت ابتدا باید عضو دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شوند که این اتفاق از چهار طریق زیر امکان پذیر است:

1.      ارتباط با دفتر مرکز از طریق شماره تماس 02188895053  و سامانه پیامکی 09210375684

2.      تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن از طریق رایانامه iranianpopulartheater@gmail.com

3.      تکمیل فرم و ارسال آن از طریق  تلگرام  به شماره 09210375684 ارتباط بگیرند و یا کانال دفتر تئاتر بچه های مسجد

4.      ارسال فرم پستی فرم به دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد به نشانی تهران، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری، مرکز هنرهای نمایشی و یا دفاتر تئاتر بچه های مسجد واقع در حوزه هنری سراسر کشور

همچنین به‌زودی دفاتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در حوزه هنری استان‌ها نیز راه‌اندازی می‌شود و در اولین گام استان‌های مازندران، قزوین، کردستان و همدان در روزهای آتی آغاز به‌کار می‌کنند.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران