در حال بارگذاری ...
در استقبال از جشنواره های تئاتر

اداره تئاتر میزبان 28 گروه تئاتری شد

پلاتوهای اداره تئاتر این روزها میزبان گروه‌هایی است که یا در جشنواره‌هایی همچون تئاتر ره، خمسه، تهران مبارک و دیگر جشنواه های تئاتر شرکت کرده‌اند و یا قرار است اجرای عمومی خود را تحربه کنند.

 به گزارش دریافتی ایران‌تئاتر؛ اداره تئاتر که به عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین محل برای تمرین و آماده‌سازی نمایش‌هایی که در طول سال توسط هنرمندان در جشنواره‌ها و سالن‌های نمایشی به روی صحنه می‌روند، شناخته می‌شود؛ این روزها پذیرای بیش از 28 گروه تئاتری است .

 پوپک عظیم‌پور، میثم یوسفی، کیوان نخعی، فرشاد منظوفی‌نیا، سیروس همتی، مسعود محرابی، مرجان قمری، مجید ستایش، احمد مایل، مرتضی برزگرزادگان، مریم ضیایی، سعید موسوی، غزل اسکندرنژاد، مهدی شاه‌پیری، علی اعتصامی‌فر، مهدی سالاری، نادیا فرجی، امیرمحمد انصافی، محمد محقق‌منتظری، فرناز عقیلی، شایان قنادزاده، فاطمه سرلک، میلاد رفعتی، منصور صلواتی، مسعود حسینی، مبین مولایی، حسن شفیعی، رضاعاشوری‌فر، علی حاجیلو، رضا رمضانی، علی افضل‌زاد از جمله هنرمندانی هستند که به همراه گروه اجرایی خود برای حضور در جشنواره‌هایی نظیر تئاتر شهر، سوگواره خمسه، جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی و اجراهای عمومی در تالارهایی چون مولوی، هنر، مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج، تماشاخانه سرو، باران، موج نو و ... در پلاتوهای این مجموعه مشغول به تمرین هستند.

مدیریت و همکاران اداره تئاتر برآنند تا پویاتر از گذشته، با فراهم آوردن فضا و امکاناتی مناسب‌تر نقشی موثر در به ثمر رساندن آثار نمایشی هنرمندان ایفا کنند.

گفتنی است خانه نمایش اداره تئاتر نیز از 24 مردادماه با نمایش «هنرور»  به کارگردانی عرفان ابراهیمی هر شب ساعت 19 میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر است.

هنرور داستان زندگی مردی است که همه عشقش سینما و سوپراستار شدن است و ...

نویسندگی نمایش هنرور به عهده مهدی اسدزاده است و امید اکبری به عنوان طراح صحنه؛ شکوفه طاهری طراح لباس؛ شاهین پارسا دستیار کارگردان؛ حمیدرضا خدایی موسیقی؛ سمیرا باقری عکاس ؛ طراح گرافیک سید محمد مساوات ؛ میلاد تنید نام طراح نور ؛ تبلغات مجازی نوید آغاز و محمد نوری آزاد به عنوان مدیرصحنه در این اجرا عرفان ابراهیمی را همراهی میکنند .

این نمایش توانسته در هفته اول اجرای خود مورد استقبال خوب تماشاگران قرار گیرد .

 




مطالب مرتبط

همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن
همراه با بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر

ضرورت بازسازی اصولی و تاکید بر مدیریت بهینه آن

ایرج راد، قطب‌الدین صادقی و حسن دولت‌آبادی هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر ایران از بازسازی ساختمانی که صفحات تاریخ تئاتر ایران در آن ورق خورده، گفتند و یکی از کاربری‌های این ساختمان را تبدیل آن به محل پلاتو برای نسل جوان تئاتر ایران به‌منظور تمرین و اجرا و حتی ایجاد موزه تئاتر ...

|

اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران
اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران

اتابک نادری می‌گوید بخش‌های مختلف اداره‌کل هنرهای نمایشی تلاش کرده‌‌اند تا در این سال‌ها، سندها، کتاب‌ها و عکس‌های تئاتر ایران را حفظ و نگهداری کنند تا روزی موزه‌ای راه‌اندازی شود که امید است ساختمان سابق اداره تئاتر، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به چنین مکانی ...

|

تاکید وزیر فرهنگ‌ بر مقاوم‌سازی و بهره‌برداری از ساختمان اداره برنامه‌های تئاتر

تاکید وزیر فرهنگ‌ بر مقاوم‌سازی و بهره‌برداری از ساختمان اداره برنامه‌های تئاتر

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور بهره‌برداری و تجهیز زیرساخت‌های تئاتری کشور از ساختمان سابق اداره برنامه‌های تئاتر واقع در خیابان پارس بازدید کرد.

|

نظرات کاربران