در حال بارگذاری ...
یک میهمانی باشکوه برای عروسک‌ها

رونمایی از «بچه مبارک»

«شادپیمایی» عروسک‌ها همزمان با شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ساعت ۱۷، اول شهریورماه از مقابل تالار وحدت آغاز می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، اگر عروسکی در دست ندارید، فردا از خانه خارج نشوید! فردا قرار است تهران غرق در عروسک شود و ما میهمان آن‌ها، شما هم رعایت حال میزبان کنید و فردای خود را به دست عروسک‌ها بسپارید.

کافی است خودتان را برسانید اطراف محوطه تالار وحدت و از آن جا به تئاتر شهر. با مترو بیاید راحت‌ترید چون ازدحام عروسک‌ها حتما ترافیک سنگینی را به این اتول‌های دودزا تحمیل می‌کند و شاید هم راننده تاکسی خوش‌ذوقی میانه خیابان ماشینش را رها کرده و عروسکی در دست به گروه «شادپیمایی» ملحق شده باشد. شما هم فردا با عروسک‌هایتان به این جشن عروسکی بیایید.

جناب‌خان، زی‌زی گولو، مخمل و غیره به عنوان میزبان خانواده‌ها را برای شرکت در این دورهمی دعوت کرده‌اند؛ یک دورهمی شاد که مرضیه برومند دبیر جشنواره تئاتر عروسکی، آن را «شادپیمایی» نامیده است تا جایگزینی برای واژه «کارناوال» باشد.

«شادپیمایی» عروسک‌ها ساعت 17 یک شهریور ماه از مقابل تالار وحدت آغاز می‌شود و مردم همراه عروسک‌ها از خیابان شهریار و پارک دانشجو، به فضای باز تئاتر شهر خواهند رسید و دورهمی خود را در آنجا ادامه می‌دهند و تولد عضو جدیدی را جشن می‌گیرند. «بچه مبارک» در این جشن رونمایی می‌شود.

دو سال پیش نخستین شادپیمایی عروسک‌ها در فاصله میان خیابان فلسطین (خانه عروسک) تا تئاترشهر برگزار شد و افرادی که در آن برنامه شرکت کرده بودند، هنوز خاطره شیرین آن لحظات خوش را به یاد دارند و حالا دومین شادپیمایی در پیش است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران