در حال بارگذاری ...

راه یابی تئاتر«خانه عروسک ایبسن» ازنیشابوربه جشنواره رضوان

تئاتر«خانه عروسک ایبسن» به  نویسندگی وکارگردانی هنرمند جوان نیشابوری  بهزاد آقاجانی  به به بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی(رضوان) راه یافت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ، مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تاتر نیشابور تاکنون با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی  توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندکه در عرصه اجتماعی درخشش داشته است، تا گواه این مدعا باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش«خانه عروسک ایبسن»  نیز به طراحی،  نویسندگی وکارگردانی هنرمند جوان نیشابوری  بهزاد آقاجانی  از این دسته آثاراست.

غلامرضا سلامتی افزود:  هیئت بازبینی متشکل از محمد حسن زاده، فرشید تمری و محمد مداح حسینی بعد از هفت روز بازبینی آثار استان، «خانه عروسک ایبسن»  به طراحی،  نویسندگی وکارگردانی هنرمند جوان نیشابوری  بهزاد آقاجانی را برای حضور دربیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی(رضوان)  انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد:نمایش«خانه عروسک ایبسن»  توسط بهزاد آقاجانی هنرمند جوان تئاتر نیشابور طراحی ، نوشته و کارگردانی شده است و در این نمایش بازیگران صاحب نام نیشابوری: سیدجواد حسینی، فاطمه حاج آبادی و آرزو نصیری نسب به ایفای نقش پرداخته اند .

سلامتی به داستان این نمایش اشاره کرد و گت: داستان زنی است به نام هما که قصد دارد برای تحصیل ، خانه شوهرش را ترک کند وبه تهران برود ، او به همراه شوهرش فرهاد در استودیو کار می کندو آنهاآخرین پروژه یی که سفارش گرفته اند خانه عروسک  اثرایبسن است  وهما می خواهد برود اما فرهاد اورا نگاه داشته تا پروژه تمام شود.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور  تصریح کرد: ماامیدورایم تئاتر«خانه عروسک ایبسن» همچون دیگر آثار هنرمند جوان نیشابوری بهزاد آقاجانی در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی(رضوان) بدرخشد وجوازورود به جشنواره منطقه ای وفجر را از آن خود کند.




نظرات کاربران