در حال بارگذاری ...

178 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رسید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان از ارسال ۱۷۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر؛ فیروز فاضلی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: پس از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در سراسر کشور تا اتمام مهلت ارسال آثار، ١٧٨ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی با تصریح بر اینکه این آثار از ٤٠ شهر و ٢٣ استان مختلف به جشنواره ارسال شده است افزود: بازبینی آثار از ٢٥ مردادماه امسال آغاز شده و نتایج تا ششم شهریورماه جاری اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه «شهروند، فرهنگ ایثار و شهادت»، «شهروند، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، «شهروند، فرهنگ دینی و اسلامی»، «شهروند، آگاهی از حقوق شهروندی»، «شهروند، آسیب‌های اجتماعی»، «شهروند، محیط‌زیست (چالش‌ها؛ مخاطرات؛ راهکارها)»، «شهروند، مشارکت مسئولانه در صرفه‌جویی منابع انرژی؛ حفظ فضای سبز، اموال  عمومی؛ مدیریت زباله و پسماند، ترافیک و...» از محورهای جشنواره امسال است، یادآور شد: اولویت انتخاب با آثاری است که بر اساس محورهای مذکور باشد.

هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری شهردار این شهر از ١٢ لغایت ١٦ شهریور ٩٥ در سطح شهر لاهیجان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» معرفی شدند
با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» معرفی شدند

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «شهروند» شنبه بیست و دوم مهرماه با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران ارشد استان گیلان در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

|

در دومین روز از جشنواره شهروند چه گذشت؟

زیبایی‌های تئاتر در روز بارانی لاهیجان
در دومین روز از جشنواره شهروند چه گذشت؟

زیبایی‌های تئاتر در روز بارانی لاهیجان

دومین روز از برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند در حالی برگزار شد که حال و هوای بارانی شهر لاهیجان به عنوان میزبان جشنواره و تنوع آثار نمایشی اجرا شده، شرایط متفاوت وجالب توجهی را برای مخاطبان رقم زده بود.

|

نظرات کاربران