در حال بارگذاری ...
تماشاخانه ایرانشهر میزبان مدیر کل هنرهای نمایشی شد

مهدی شفیعی : «خروس می خواند» کار شاعرانه‌ای‌ست

مهدی شفیعی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی شامگاه سه شنبه دوم شهریور به تماشای نمایش خروس می خواند نشست.

به گزارش ایران تئاتر ، نمایش خروس می خواند تولید تازه ی گروه تئاتر شایا به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی در آخرین اجراهای خود میزبان حضور پرشور مردم و استقبال هنرمندان تئاتر شده است.

شامگاه سه شنبه دوم مرداد در کنار هنرمندانی چون دکتر عطااله کوپال، خسرو شهراز، آناهیتا همتی، محمد ابراهیمیان، کرامت رودساز، فرزین محدث و پرستو گلستانی، مهدی شفیعی (مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی) به تماشای نمایش خروس می خواند نشست. 
مهدی شفیعی پس از تماشای نمایش عنوان کرد: خروس می خواند کار شریف و خوبی بود. این نمایش در فضا و بستری اجتماعی از آن دست کارهایست که تئاتر امروز ما به آن احتیاج دارد. یعنی تئاتری که هم فرهنگ خانواده ی معاصر را نشان می دهد و هم می توان در آن بایدها و نبایدهایی که رسالت یک هنرمند و هنر تئاتر است را دید. به شخصه از دیدن نمایش خروس می خواند بسیار لذت بردم. این نمایش ریتم درستی داشت و از نکات خوب آن انتخاب درست بازیگران است. به زعم من شهرام کرمی از هنرمندانی است که خوب می نویسد. و هم اینکه در کنار تمام مشغله های شغل مدیریتی هم چنان روی صحنه است نشان از تعهدها و دغدغه های هنرمندانه ی اشان است. ما همیشه شاهد روندی روبه رشد نیز در آثار شهرام کرمی بوده ایم. خوشحالم که شهرام کرمی هم چنان کار می کند.
مهدی شفیعی در پاسخ به این سوال که آیا خروس می خواند نمایش غم انگیزی است گفت:  خروس می خواند کار شاعرانه ایست! من آن حس غم انگیزی که می گویید را به آن شکل در این اثر ندیدم . ضمن این که فرایند تولید تئاتر و  اینکه ما وقتی برای جمع شدن خانواده و تماشای تئاتر می گذاریم به خودی خود نشاط آور است.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران