در حال بارگذاری ...

حمید پورآذری: «کچلو» پر از انرژی و تصاویر دیدنی است

حمید پور آذری کارگردان تئاتر بعد از دیدن این نمایش این نمایش را اثری درجه یک دانسته که پرانرژی، پر از حرکت و تصاویر دیدنی و خلاقانه است.

به گزارش روابط عمومی نمایش، نمایش "کچلو" به کارگردانی رضا کشاورز در اجراهای پایانی هفته سوم اجرای خود میزبان هنرمندانی چون نگار جواهریان، حمید پور آذری، اصغر دشتی، فریبا کامران،  مجید حمزه ،حمید پوراذری، فرهاد مهندس پور  ، سعید چنگیزان، ملودی آرام نیا ، کیارش اسدی زاده، مجید گیاهچی، طلایه رویایی، نوال شریفی، نائله شریفی ، سروش میلانی زاده ، فرزانه مهری مجسمه ساز و ندا نصر بود.  

حمید پور آذری بعد از دیدن این نمایش گفت: نمایش «کچلو» یک اثر درجه یک است. نمایشی پرانرژی، پر از حرکت و تصاویر دیدنی و خلاقانه که از تماشای آن لذت بردم. از رضا کشاورز هم جز این انتظاری نیست و او بسیار کاربلد است و همیشه موفق بوده است.

نگار جواهریان بعد از دیدن نمایش کچلو گفت : لذت بردم، لذت بردم و بسیار لذت بردم بازیها بسیار زیبا بود و ای کاش زودتر نمایش کچلو را دیده بودم و به تمام افرادی که ندیده اند پیشنهاد میکنم این نمایش را از دست ندهند.

نمایش کچلو تا 12 شهریور ماه ساعت 18 در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می­رود..  علاقه مندان جهت تهیه  بلیط این نمایش می تواند به سایت تیوال به آدرس http://www.tiwall.com/store/kachalou  مراجعه یا با شماره -16 88814115 و27-88814125 مراجعه نمایند.



 

 




مطالب مرتبط

همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد
همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد

نخستین برنامه نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» اختصاص داشت.

|

نظرات کاربران