در حال بارگذاری ...

"قصه بخت برگشته" در "دوشنبه‌های نقد تئاتر"

جلسه نقد و بررسی نمایش "قصه بخت برگشته" نوشته کیومرث قنبری آذر و به کارگردانی رحمت امینی روز دوشنبه مورخ ۸ شهریورماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در نظر دارد در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقاء و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه‌ی "دوشنبه‌های نقد تئاتر" هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

دومین برنامه از دور جدید جلسات "دوشنبه‌های نقد تئاتر" در سال 95، به نقد و بررسی نمایش "قصه بخت برگشته " نوشته کیومرث قنبری آذر و کارگردانی رحمت امینی اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تالار هنر برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، منوچهر اکبرلو؛ منتقد و کارشناس تئاتر و رحمت امینی؛ کارگردان نمایش همچنین برخی از بازیگران و عوامل اجرایی گروه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش "قصه بخت برگشته" با بازی مسعود شاکرمی، رضا عموزاد، بهروز سروعلیشاهی، وحید منتظری، گلناز توسلی، حمیدرضا سنگیان، رضا کربلایی و هیوا امینی ساعت 20 در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران