در حال بارگذاری ...
گفت و گو با محمد علی حسینعلی پور بازیگر نمایش جهشه

نجات خانواده در لحظات پرآشوب

نمایش جهش این روزها در تماشاخانه سرو روی صحنه است. این نمایش روایتی از روزهای ابتدایی جنگ است. محمد علی حسینعلی پور بازیگر نقش نادر در این نمایش است .

او در مورد نقشی که در جهشه ایفا می کند، به ایران تئاتر گفت: در این نمایش من نقش نادر یکی از همان مردان خون گرم جنوب رو بازی می کنم .مردانی از جنس باران که بی دریغ در همان سالهای آغاز جنگ باریدند آن هم فقط برای بقای مردمانشان ،خانه وکاشانشان. مردی که تمام ثروت و داراییش یک وانت پیکان است که با آن کار می کند و در لحظات پر آشوب تنها دارایی مالی اش را در طبق اخلاص می گذارد تا زن و بچه ی تازه به دنیا آمده اش، قوم خویشش و همسایگانش را از جنگ نجات دهد.

وی درباره همکاری با این گروه تصریح کرد: همکاری من با علی برجی واین گروه بسیار سریع اتفاق افتاد. یک هفته قبل از شروع نمایش آقای برجی با من تماس گرفت و پیشنهاد بازی این نقش را به من داد و من هم پذیرفتم و خوشبختانه سریع توانستم با گروه هماهنگ شوم.

این بازیگر ادامه داد: در این یک هفته من به کمک بچه های گروه که برای آماده کردن کار نزدیک هفت ماه تلاش و تمرین کرده بودند و همچنین اعتماد علی برجی سعی کردم خودم را به نقش نزدیک کنم و از همه مهمتر با گروه هماهنگ شوم. ولی نتیجه  این تلاش را مخاطب قضاوت خواهد کرد که امیدوارم از عهده ی آن بر آمده باشم.

جهشه به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی علی برجی هر شب ساعت 21 تا 12 شهریور در تماشاخانه سرو روی صحنه است.

محمد علی حسینعلی پور فارغ التحصیل اکادمی علوم نمایش آناهیتا با مدیریت دکتر مصطفی اسکویی است.

این بازیگر  کار حرفه ای را  با نمایش مجلس شبیه به کارگردانی بهرام بیضایی آغاز کرد و سپس با کارگردانانی چون محسن حسینی، فرهاد تجویدی، رسول نجفیان، اسماعیل خلج، محمد رضا مالکی، پژمان عبدی ، رویا نونهالی، افروز فروزند، سمیرا مهدوی همکاری کرده است.  




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران