در حال بارگذاری ...
بازیگر نمایش جهشه مطرح کرد:

تماشاخانه سرو نیاز به تبلیغات بیشتری دارد

روزبه اختری از بازیگران نمایش جهشه است که این روزها در تماشاخانه سرو روی صحنه است. او در نمایش جهشه نقش دموخی را بازی می کند.

به گزارش ایران تئاتر ، اختری درباره متن نمایش جهشه به ایران تئاتر گفت: با توجه به اینکه خودم دو کار در جشنواره های تئاتر مقاومت اجرا کردم و برای انتخاب متن، بیست متن در این ژانر را خوانده بودم، به جرات می توانم بگویم در بین متن هایی که خواندم بهترین بود، به دلیل نگاه ویژه و غیر معمول از زاویه جدید به اتفاقات اشغال خرمشهر.

وی درباره نقش دموخی در جهشه تصریح کرد: نقش دموخی در این نمایش نقشی تاثیرگذاری است که تحول انسان را در شرایط ویژه مثل جنگ نشان می دهد و سختی خاص خودش را دارد. با توجه به اینکه یک هفته قبل از اجرا به گروه اضافه شدم و اساسا حداقل هر بازیگر یک ماه برای یک نقش باید زمان و تمرین داشته باشد و این دیر اضافه شدن کارم را سخت ترمی کرد و اینکه لهجه آبادانی را هم باید به کاراکترم اضافه می کردم.

اختری در ادامه به اعتیاد شخصیت دموخی اشاره کرد و گفت: می خواستم بازی درستی از یک معتاد را روی صحنه داشته باشم . برای همه این ها نیاز به قدرت، انرژی، تجربه و تمرکز بالایی بود.

اختری که تجربه کارگردانی نمایش های پیراهن، کابوس ها وخون، ایستادن برفراز یک اتفاق، اعصاب کجای آدمه را در کارنامه کاری اش دارد، در مورد اجرای نمایش در تماشاخانه سرو خاطر نشان کرد: سالن استاندارد در تهران که پایتخت هست بسیار کم داریم چه برسد به سالن های شهرستانها ، اما به هر حال افتتاح و ساخت هر سالن تئاتری باعث خوشحالی است و امیدوارم مسئولان و یا دوستانی که زحمت میکشند و سالن تئاتر راه اندازی می کنند از ابتدا کارشناسانه تر با مقوله تاسیس سالن تئاتر برخورد کنند و همه استانداردها را در نظر بگیرند. این سالن امکانات خوبی دارد و در مرکز شهر قرار گرفته است ولی هنوز برای تماشاگران تئاتر شناخته شده نیست و نیاز به تبلیغات فراوان دارد.

نمایش جهشه به کارگردانی علی برجی و نویسندگی مرتضی شاه کرم تا 15 شهریور در تماشاخانه سرو هر شب ساعت 21 روی صحنه است.

روزبه اختری فارق التحصیل مهندسی کشاورزی از دانشگاه آزاد کرج و لیسانس کارگردانی سینما و فارغ التحصیل کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ و کارگاه فیلم سازی و فیلم نامه نویسی بهروز افخمی است و در کارنامه خود بازی در نمایش های  آه مریم مقدس، پلیس، من خودم آقای مرگم، مهمانی طولانی سیزیف ومرگ ، پشت کلانتری زیر تیر چراغ برق، تنها یک نظر، مرگ وودی الن، آقاممنون، شاخ نبات، سکوتی با سه نقطه، شعله در زمهریر، تعمید، درب بدون چهارچوب، کوثر، مشق کاروان را دارد.

 بازی در فیلم ها و سریال های، کمکم کن، اکسیژن، اغما، قلب یخی، آسمان من، همه کودکان من، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، گوی مرگ، ماه میتابد، ماه آخر، آقا ممنون و کسب جایزه بازیگری از جشنواره هندوستان از دیگر فعالیت های اوست.




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران