در حال بارگذاری ...
با استقبال مخاطبان

سقراط تا 25 شهریور تمدید شد

نمایش سقراط به کارگردانی حمید رضا نعیمی که این روز ها در تالار وحدت روی صحنه است تا ۲۵ شهریور تمدید شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش سقراط پس از  ۱۱۵ اجرا و حدود هشتاد و پنج هزار تماشاگری که تا کنون از آن دیدن کرده اند تا 25 شهریور روی صحنه می ماند.
نویسنده و کارگردان این نمایش حمیدرضا نعیمى است و در آن بازیگرانی همچون فرهاداییش‌، لادن مستوفی، یعقوب صباحی، بهنازنازی، ایوب اقاخانی،کتانه افشاری نژاد،نقی سیف جمالی‌ ،سیاوش چراغی پور، بهارنوحیان‌، بهمن عباسپور، رضا جهانی، بهنام شرفی‌، سروش کریمی نژاد، مجتبی پیرزاده, مهردادخانی، شیما جعفرزاده، رازیما میرزایى ،شقایق پورعلی، مجیدقادری،محسن شاهب، محمد نژاد ایفای نقش می کنند.

 

مدیرتولید و دستیار کارگردان على زارعى، طراح صحنه رضا مهدى زاده، طراح لباس ادنا زینلیان، طراح چهره پردازى ماریا حاجیها، طراح نور رضا حیدرى، طراح حرکت محسن گودرزى، آهنگساز سیاوش لطفى، همخوانانسحرلطفی، علیرضا عبدالکریمی، یکتا اعتمادی، پگاه عینک چی، مهردادطلایی هستند.

 

علاقه مندان می توانند بری تهیه بلیط این نمایش از طریق سایت تیک 8 اقدام کنند.

تقدیر از پیشکسوت طراحی لباس تئاتر کشور

همچنین شب گذشته نمایش «سقراط» میزبان حمید قبادی؛ دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جمعی از طراحان و تولیدکنندگان این عرصه بود.

در پایان اجرای این نمایش، حمید قبادی از ادنا زینلیان یکی از پیشکسوتان عرصه طراحی لباس تئاتر و طراح لباس نمایش «سقراط» تقدیر کرد.




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست
نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست

رضا آشفته: نمایش «فردریک» نوشته امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی که آذر و دی در سالن اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان است، درباره تئاتر و به شیوه پسامدرن است که در آن زندگی یک بازیگر قرن نوزدهم فرانسه ...

|

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

کتاب «صحنه عشق من است» که به زندگی و فعالیت‌های ادنا زینلیان هنرمند و مدرس تئاتر در حوزه طراحی لباس می‌پردازد به‌زودی منتشر خواهد شد.

|

نظرات کاربران