در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه استاد مشایخی

ژاندارک در آتش افتتاح می شود

امشب در تماشاخانه استاد مشایخی نمایش ژاندارک در آتش به کارگردانی مهسا گنجی با حضور تعدادی از هنرمندان اتتاح خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر شهرام کرمی، حسین پرستار، حسن پارسایی ، عبدالرضا فرید زاده، ایرج محمدی ، آرمان طیران و مجید افشار در این مراسم افتتاحیه در ساعت 19:15 حضور خواهند داشت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ژاندارک زن انقلاب فرانسه است که در لباس مردانه برای دفاع از کشورش به جنگ می رود. نداهایی به ژاندارک میرسیده که او را از آینده مطلع می کند. او این نداها را به گوش مردم می رساند، اما همه او را دیوانه وجادوگر خطاب می کنند. ژاندارک درنهایت به دار آویخته و در آتش سوزانده می شود.

عوامل این نمایش به نویسندگی محمد رحمانیان ، دراماتورژ سید علی  تدین صدوقی، تهیه کننده و کارگردان مهسا گنجی، موسیقی، وحید چهل امیرانی،  حمید دایمی،  پوریا یگانه،  دستیاران کارگردان محمدهادی تدین صدوقی،  دیبا آرمان، طناز اسماعیلی، گرافیک منصوره مدنیان ، عکس و فیلم پویاسامیارفر، سرپرست گروه محمدرضا شکوری هستند.

در این نمایش مهساگنجی طناز اسماعیلی بازی می کنند.

این نمایش از 9 تا 25 شهریور ساعت 19:15 در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می رود.

مهسا گنجی کارگردان از بوشهر فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی سینما.  او از سال ۸۰ کار تئاتر و بازیگری را به شکل تجربی شروع کرده و برنده چندین جایزه در جشنواره های مختلف از جمله تئاتر ایثار و مقاومت، تئاتر کوتاه،  تئاتر بانوان است.




نظرات کاربران