در حال بارگذاری ...

"دوشنبه‌های نقد تئاتر" با "کولا"

جلسه نقد و بررسی نمایش "کولا" نوشته و کار نصیر ملکی‌جو روز دوشنبه مورخ ۱۵ شهریورماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در نظر دارد در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقاء و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه‌ی "دوشنبه‌های نقد تئاتر" هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

سومین برنامه از دور جدید جلسات "دوشنبه‌های نقد تئاتر" در سال 95، به نقد و بررسی نمایش "کولا" نوشته و کار نصیر ملکی‌جو اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر  برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، رضا آشفته؛ منتقد و کارشناس تئاتر و نصیر ملکی‌جو؛ کارگردان نمایش همچنین بازیگران و عوامل اجرایی گروه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش "کولا" با بازی  پوریا سلطان زاده و سروش شاکر، ساعت 20 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست
نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست

رضا آشفته: نمایش «فردریک» نوشته امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی که آذر و دی در سالن اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان است، درباره تئاتر و به شیوه پسامدرن است که در آن زندگی یک بازیگر قرن نوزدهم فرانسه ...

|

رسول خادم و پرویز پرستویی تماشاگر «در انتظار گودو» شدند

نمایش مازیار لرستانی نقد می‌شود
رسول خادم و پرویز پرستویی تماشاگر «در انتظار گودو» شدند

نمایش مازیار لرستانی نقد می‌شود

پرویز پرستویی و رسول خادم از نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی در تئاتر شهر دیدن کردند. همچنین قرار است نشست نقد و بررسی این اثر نمایشی روز چهارشنبه 12 مهر در سالن مشاهیر تئاتر شهر با حضور کارگردان و منتقدان برگزار شود.

|

نظرات کاربران