در حال بارگذاری ...
تقدیم دو نمایش به محمدرضا شجریان و بهمن فرمان آرا؛

«عجایب المخلوقات» و «مکبث» ثروتی در پالیز

دو نمایش «عجایب المخلوقات» و «مکبث» با کارگردانی رضا ثروتی در یک سالن نمایش تازه تاسیس به روی صحنه می روند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ، رضا ثروتی کارگردان ایرانی، دو نمایش «عجایب المخلوقات» و «مکبث» را در تماشاخانه تازه تاسیس پالیز به روی صحنه می برد. افتتاح این دو نمایش روز دوشنبه با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود. گروه نمایشی ”مکبث“ را به بهمن فرمان آرا و ”عجایب مخلوقات“ را به استاد محمدرضا شجریان تقدیم می کند. از سوی دیگر هر شب به یاد مجید بهرامی مراسمی را در تماشاخانه پالیز برگزار می کند.

اجرای این دو نمایش از یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵  آغاز می شود و تا جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ادامه می یاید. مکبث از ساعت 19:15 دقیقه به روی صحنه می رود و عجایب مخلوقات هر روز ساعت 21:30 اجرا خواهد شد.

در عجایب مخلوقات که نویسندگی ،طراحی و کارگردانی آن به عهده رضا ثروتی است و تهیه کنندگی آن را  مهرداد بهاالدینی به عهده دارد (به ترتیب الفبا) علی باقری، بهرام تیغ نورد، نواب ثریا، مهدى رضایى، بیژن سراجی، نادر فلاح، مهشاد مخبری، آذین نظری، فرزین نوبرانی، نوید هدایت پور به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش به شرح طراح صحنه: رضا ثروتی/طراح لباس و آکسسوار: شیما میرحمیدی/موسیقی: فرید فرزیان پور، حمیدرضا کشورپژوه، ژوبین عسگریه /تکنسین صدا و موسیقی: هومن نصیرى(با تشکر از بامداد افشار، هادی ثابت، پدرام حاج باشی، کاوه ستاری)/طراح نور: رضا بهجت/طراح گریم: ماریا حاجیها/طراح پوستر و بروشور: مرتضی اتابکی/مشاور طراح نور: علی کوزه گر/گرافیست: محمدصادق زرجویان/عکس: محمدصادق زرجویان، حانیه زاهد/مدیر برنامه ریزى: بهنود محمدى پور/مشاور رسانه و مدیر روابط عمومى: مریم نراقى

در نمایش مکبث که اثر ویلیام شکسپیر است و دراماتورژی، طراحی و کارگردانی اش را در این نمایش رضا ثروتی به عهده دارد  (به ترتیب الفبا) پویا رادی، بهنام دارابی، نادر فلاح، مهدی محمدی، علی خسروجردی، نواب ثریا، عرفان چوخیده به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش مکبث طراح صحنه، لباس و آکسسوار: شیما میرحمیدی/طراحی و اجرای موسیقی: فرشاد فزونی/طراح نور: رضا بهجت/طراح گریم: ماریا حاجیها/طراح پوستر و بروشور: مرتضی اتابکی/مشاور طراح نور: علی کوزه گر/گرافیست: محمدصادق زرجویان/مدیر برنامه ریزى: بهنود محمدى پور/مشاور رسانه و مدیر روابط عمومى: مریم نراقى/عکس: حانیه زاهد، محمد صادق زرجویان/مدیر اجرا: فرزین نوبرانی/مدیر صحنه: عرفان چوخیده.

«مکبث» و «عجایب مخلوقات» به ترتیب از ساعت 19:15 و 21:15 یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵  تا جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ در تماشاخانه پالیز به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹به روی صحنه می رود.

 

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران