در حال بارگذاری ...
بازیگر نقش کارگر در جهشه:

سالن سرو راه زیادی برای شناخته شدن دارد

افشین واعظی در نمایش جهشه که این روزها در تماشاخانه سرو روی صحنه است، نقش یک کارگر را ایفا می‌کند.

وی در مورد نقشی که بازی و چگونگی اضافه شدنش به گروه به ایران تئاتر گفت: نقش کارگر شمالی‌ای را در کار جهشه دارم که در تلاش است تا وانت نادر را به هر شکلى شده، بردارد و ببرد.

واعظی درباره کوتاه بودن نقشش می‌گوید: نقش شاید کوتاه باشد ولى تماشاگر را مجبور به باور و همزادپنداری با خودش می‌کند تا جایى که همه رعنایى (زن کارگر) را علی‌رغم عدم حضورش درصحنه، خوب می‌شناسند.

این بازیگر ادامه داد: من تقریبا آخرین نفرى بودم که به کار اضافه شدم و خیلى دیر و نزدیک به اجرا این اتفاق افتاد، با کمک على برجى کارگردان اثر خیلى زود با نقش ارتباط برقرار کردم.

واعظی در مورد متن نمایش و محل اجرا گفت: متن مرتضى شاه کرم متن خوب تاثیر گذار و قابل دوست‌داشتنی است. در مورد سالن سرو که سالن محل اجرای نمایش است باید بگویم، سالن تازه تاسیسى است که هنوز راه زیادی براى شناخته شدن دارد ولى انصافا سالن خوب و بزرگى است که فقط نیاز به یک مقدار رسیدگى بیشتر دارد.

جهشه به کارگردانی علی برجی و نوشته مرتضی شاه کرم تا جمعه 19 شهریور در تماشاخانه سرو روی صحنه است.

افشین واعظی در رشته برق قدرت تحصیل‌کرده است و در کارنامه خود حضور در تئاترهاى خرده جنایت‌های زناشویى و پچپچه‌های پشت خط نبرد را دارد.

 




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران