در حال بارگذاری ...
بازیگر نقش ساغر در نمایش جهشه

به امید روزی که در هیچ جای دنیا جنگی نباشد

پرستو آراسته از بازیگران نمایش جهشه است که در این نمایش نقش ساغر را بازی می کند.

 پرستو آراسته کارشناس تئاتراست و گذراندن دوره های آموزشی استاد حمید سمندریان در سال84 ، ساخت دو فیلم کوتاه، بازی در آثاری همچون بقچه سبز،  این شک لعنتی، قایقهای کاغذی مجلس شبیه مرگ و زندگی، پدرانه، پدر استریندبرگ را در کارنامه دارد.

آراسته درباره نقش ساغر در نمایش جهشه به ایران تئاتر گفت: در جهشه شخصیت ساغر زنی است که زار دارد و با جن ها درگیر است. اطرافیانش تلاش میکنند که او را از این وضعیت نجات دهند . سرانجام در انتهای نمایش ساغر با کمک خانواده اش و دعاهایی که برایش خوانده میشود آرام تر میشود.

وی ادامه داد: این نمایش موضوع جنگ و دوران جنگ را در برمی گیرد  و البته مشکلاتی که در روزهای جنگ مردم با آن درگیر بودند . مردمانی که با هم نسبت فامیلی دارند و همه سعی می کنند برای محافظت از خانواده هایشان از شهرشان دفاع کنند. جهشه در جنوب به معنای وانت بار است وانتی که این آدمها قرار است سوار آن بشوند و از شهر بروند اما....

این بازیگر تصریح می کند: هر کدام از شخصیتهای نمایش داستان زندگی خودشون را دارند . آلزایمر،زار،جنون، دیوانگی، اعتیاد و .....

روزهای جنگ یادآور دورانی است  که خیلی ها رفتند و برنگشتند تا ما باشیم و در آرامش زندگی کنیم .به امید روزی که در هیچ جای دنیا جنگی نباشد و روزگار همه در صلح و آرامش بگذرد .

در این نمایش به نویسندگی مرتضی شاه کردم و کارگردانی علی برجی محمدعلی حسینعلی پور، سهیلا هادی زاده، بهناز پور فلاح، روزبه اختری، شادی امیری، اکبر مددی مهر، بهناز نجفی، امین مؤذن، پرستو آراسته، مهرناز احدیان، بهرام کاظمی، سیروس سپهری، علی غلامی، افشین واعظی، شیرین صنعتگر، المیرا معظمی، سمانه حبیب پور، نگار محمدی بازی می‌کنند. مشاور کارگردان سیروس همتی است و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری هلیا فیلم (حمید اصغری تتماج) است.

دستیاران کارگردان کیوان بدری، سمانه حبیب پور، منشی صحنه شیرین صنعتگر، مدیر صحنه نگار محمدی، دستیار صحنه: وحید سقلی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات رضا پور زارعی، مشاور رسانه مینا قاسمی تبلیغات مجازی پایگاه خبری پرشین نیوز، عکاس ناصر میرزایی، ولی‌الله سقفی، تدوین کلیپ و جلوه‌های ویژه کامران اسماعیلی، موسیقی فرید آند ستا، طراح گریم لیلا یوسفی راد، اجرا گریم حامد وداعیان، طراح صحنه علی برجی، طراح نور اسماعیل آقاجانی، طراح لباس مهتاب حسنی، طراح پوستر و بروشور کامران اسماعیلی هستند.

جهشه تا جمعه 19 شهریور ساعت 21 در تماشاخانه سرو روی صحنه است.

 

                  




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران