در حال بارگذاری ...

امیدوارم اکبر رادی صدمین اثرش را بنویسد

هادی مرزبان که اخیراً در حال تمرین نمایش"پائین، گذر سقاخانه" نوشته اکبر رادی است، با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«نمایشنامه"پائین، گذر سقاخانه" هشتمین نمایشنامه‌ای است که از اکبر رادی روی صحنه می‌برم و آرزو می‌کنم صدمین اثرش را نیز بنویسد و من بتوانم آن را روی صحنه ببرم. این شانس برای من بوده که اکبر رادی آثار نمایشی خود را در اختیار من بگذارد تا بتوانم آن‌ها را روی صحنه اجرا کنم و تصمیم دارم تا آن جا که قدرت دارم آثار او را روی صحنه ببرم چرا که درد من فقر و بی‌عدالتی است که در آثار رادی مشهود است.» داستان نمایش"پائین، گذر سقاخانه" در مورد دو تن از پهلوانان تهران قدیم است که با مسائل روز محله خود درگیری‌هایی دارند و بین آن‌ها و دختر حاج آقا مینایی یک مثلث عشقی به وجود می‌آید که در نهایت جنگ بین خیر و شر اتفاق می‌افتد.

هنرمند با ارائه اثرش حرفی برای گفتن، دردی برای ابراز و فریادی برای گوش جامعه دارد و من محملی بهتر از آثار رادی برای این مفاهیم نیافته‌ام.
هادی مرزبان که اخیراً در حال تمرین نمایش"پائین، گذر سقاخانه" نوشته اکبر رادی است، با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«نمایشنامه"پائین، گذر سقاخانه" هشتمین نمایشنامه‌ای است که از اکبر رادی روی صحنه می‌برم و آرزو می‌کنم صدمین اثرش را نیز بنویسد و من بتوانم آن را روی صحنه ببرم. این شانس برای من بوده که اکبر رادی آثار نمایشی خود را در اختیار من بگذارد تا بتوانم آن‌ها را روی صحنه اجرا کنم و تصمیم دارم تا آن جا که قدرت دارم آثار او را روی صحنه ببرم چرا که درد من فقر و بی‌عدالتی است که در آثار رادی مشهود است.»
وی در ادامه افزود:«داستان نمایش"پائین، گذر سقاخانه" در مورد دو تن از پهلوانان تهران قدیم است که با مسائل روز محله خود درگیری‌هایی دارند و بین آن‌ها و دختر حاج آقا مینایی یک مثلث عشقی به وجود می‌آید که در نهایت جنگ بین خیر و شر اتفاق می‌افتد. در این نمایش بازیگرانی چون محمد حاتمی، شهرام عبدلی، حامد آقایی، محمد اسدی، حسن سرچاهی، آزیتا خرمی، آیدا قهرمان و حدود 100 تن از دانشجویان و هنرجویان تئاتر ایفای نقش دارند. همچنین علی رامز، فریبا ورکیانی و آیدا قهرمانی دستیاران کارگردان، مجید میرفخرایی طراح دکور و لباس و فرزانه کابلی طراح حرکت موزون نمایش هستند.»