در حال بارگذاری ...
نظر نرگس آبیار درباره نمایشی که به داود رشیدی تقدیم شد

هماهنگی فرم و محتوا در اثر جدید ایوب آقاخانی

نرگس آبیار فیلمنامه نویس و کارگردان سینما پس از دیدن نمایش «زنانی که به بزها خیره شده اند» به کارگردانی ایوب آقاخانی گفت: ویژگی ای که درنمایش زنانی که به بزها خیره شده اند دیدم، هماهنگی فرم و محتوا بود.

به گزارش ایران تئاتر ، نرگس آبیار فیلمنامه نویس و کارگردان سینما یی از دیدن نمایش  «زنانی که به بزها خیره شده اند» به کارگردانی ایوب آقاخانی گفت:  من خیلی از دیدن این نمایش لذت بردم، مدتی است که برای دیدن تئاتر می آیم و چیزهای زیادی یاد می گیرم، بویژگی ای که در نمایش زنانی که به بزها خیره شده اند  دیدم، هماهنگی فرم و محتوا بود. 

نرگس آبیار در ادامه گفت:  در این نمایش بدون آنکه ما فرم و محتوا را از هم تفکیک کنیم شاهد هر دو هستیم و به این فکر می کنم که در حوزه ی سینما این موضوع به من ایده هایی می دهد.متن این اثر نمایشی خیلی خوب نوشته شده بود، بازیگران نیز به خوبی اجرا کردند و به شدت خوشحالم که این نمایش را دیدم و بسیار آموخت ام.

هم چنین شب گذشته افسانه بایگان، نرگس آبیار، مینو غزنوی، مرتضی میر منتظمی و کاظم هژیر آزاد از این نمایش دیدن کردند.

بنابراین گزارش تمام اجراهای " زنانی که به بزها خیره شده‌اند" به زنده یاد داوود رشیدی تقدیم شد.

نمایش زنانی که به بزها خیره شده اند تازه ترین اثر گروه پوشه است که با بازی بهاره رهنما، نگار فروزنده و ایوب آقاخانی در مقام کارگردان، بازیگر و نویسنده بر روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل می توان به مهرداد بهاالدینی (تهیه کننده)، نورالدین حیدری ماهر (مجری طرح و مدیر تولید)، ارسلان آقاخانی (طراح گرافیک)، کیوان معتمدی (طراح نور)، ساناز قراملکی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، هلن بهرامی (دستیار کارگردان)، محیا علی یاری (منشی صحنه)؛ علی مست علی (پس آرایی صوتی و تصویری)، امیر حسین کنعانی، سجاد سلمانپور (مدیر صحنه)، ساناز قراملکی، محیا علی یاری (عکاسان)، تیم تبلیغات پرانتز باز، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی) اشاره کرد.

این اثر نمایشی ساعت 20:30 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه مجموعه‌ی ایرانشهر مراجعه کنند

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

نظرات کاربران