در حال بارگذاری ...
از امروز در بندرعباس آغاز شد

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان از امروز چهارشنبه با دبیری علیرضا درویش نژاد در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر ، این جشنواره امروز ساعت 10 صبح در پلاتو آفتاب بندرعباس با نمایش حرا برای دلتنگی اش گاهی سوت می زند به نویسندگی و کارگردانی مجتبی بستان پیرا از بندرعباس آغاز شد.

ساعت 17 امروز چهارشنبه نمایش کیمیاگر در فرهنگسرای آفتاب به نویسندگی و کارگردانی ناصر دلدار از پارسیان اجرا می شود. در پلاتو آفتاب نیز نمایش سکوت کغارها به کارگردانی علی رحیمی از میناب روی صحنه می رود.

روز پنج شنبه نیز مخاطبان می توانند ساعت 10 در پلاتو آفتاب ناب بند نوشته و کارگردانی مصیب داوری از بندرعباس، ساعت 17 در فرهنگسرای طوبی کاش اسلحه ها هم خواب می دیدند نوشته و کارگردانی آرش بزم از بستک و ساعت 19 دن کاملیو به نویسندگی کوروش نریمانی و کارگردانی مهران محمودزاده دهبارزی را تماشا کنند.

این در حالی است که چهارشنبه و پنج شنبه ساعت 21 در پلاتو آفتاب جلسه نقد و بررسی نمایش ها برگزار می شود.

هم چنین روز جمعه ساعت 10 قلبی که کوک شد نوشته پژمان شاهرودی و کارگردانی رضا بهنامی از میناب در پلاتو آفتاب، شانی و شوره ایی نوشته رضا آزاد دریایی و کارگردانی مسلم جعفری از حاجی آباد در فرهنگسرای طوبی ساعت 17، تراشیدن گوشت از گاوهای سرنبریده نوشته حسن ذاکری و کارگردانی محمد سلیمی از میناب در پلاتو آفتاب ساعت 19، به خنده گندم که رویای آرد به کارگردانی کوروش سلمانی از بندرعباس اجرا می شوند.

هیئت‌داوران این دوره از جشنواره متشکل از مهدی عطایی دریایی، علی ایزدی و حسین احمدخانی است.

جلسه نقد و بررسی نیز روز شنبه ساعت 16 در پلاتو آفتاب برگزار می‌شود و فرهنگسرای طوبی ساعت 20 روز شنبه بیست و هفتم شهریور میزبان مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان است.




نظرات کاربران