در حال بارگذاری ...
با شرکت پنج نمایش

جشنواره تئاتر استانی مازندران آغاز شد

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی مازندران با حضور پنج نمایش صبح امروز در ساری آغاز به کار کرد.

 

به گزارش ایران تئاتر امروز نمایش «گِل خون» به نویسندگی و کارگردانی «مهیار هزارجریبی» از گروه تئاتر «سیرانگ» بهشهر از ساعت 10:30دقیقه امروز در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه رفت و ساعت ۱۲ نیز نشست نقد و بررسی این نمایش برگزار شد.

هم چنین ساعت ۱۵ و ۳۰ امروز نمایش «اگزیستنس» به نویسندگی «پیام لاریان» و کارگردانی «سینا علی پور» از گروه تئاتر «پژواک» شهرستان بابلسر در سالن شهید باغبانی حوزه هنری روی صحنه می‌رود و از ساعت ۱۷ نشست نقد و بررسی این نمایش آغاز می‌شود.

«گم‌شدنم تقریب قطعی است» به نویسندگی و کارگردانی «فاطمه زندی» از گروه تئاتر «مولانا» ی نوشهر نیز ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود و نقد و بررسی این نمایش ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش در روز دوم جشنواره نیز نمایش «زنان مهتابی، مرد آفتابی» به نویسندگی «چیستا یثربی» و کارگردانی مشترک «فرشته پیاده روحی» و «فروغ پیاده روحی» از گروه تئاتر «شوالیه» بابل از ساعت ۱۰:۳۰ فردا در سالن شهید باغبانی حوزه هنری اجرا می‌شود و نشست نقد و بررسی از ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.

سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی نیز میزبان اجرای نمایش «روی زمین» به نویسندگی «افروز فروزند» و کارگردانی «مرتضی صادقیان» از گروه تئاتر «ایرانشهر» آمل خواهد بود. نقد و بررسی این نمایش نیز ساعت ۱۸ انجام می شود.

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی مازندران با دبیری میثم زندی ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۹ شهریور در سالن زنده‌یاد هراتی ساری برگزار می‌شود.

 

 

 

 




نظرات کاربران