در حال بارگذاری ...
در دور دوم اجرای نمایش «باد شیشه را می‌لرزاند» اتفاق افتاد

محمدصادق ملک جایگزین مصطفی کوشکی شد

مصطفی کوشکی؛ کارگردان و بازیگر نمایش «باد شیشه را می‌لرزاند» جای خود را به محمدصادق ملک داد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «باد شیشه را می‌لرزاند» به کارگردانی مشترک مصطفی کوشکی و هستی حسینی که پیش از این در سالن تئاتر مستقل تهران به صحنه رفته و با استقبال بسیاری از سوی تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شده بود، بار دیگر از چهارم مهرماه و با تغییری در گروه بازیگران اجراهای عمومی خود را آغاز می‌کند.

مصطفی کوشکی که علاوه برکارگردانی، به عنوان یکی از بازیگران در این اثر حضور داشت؛ در اجراهای تازه این نمایش، به دلیل چینش متفاوت صندلی‌های سالن، تغییردر نوع اجرا و نیاز به هدایت دقیق‌تر گروه اجرا ایجاد شده است؛ جای خود را به محمدصادق ملک داد.

بر این اساس شهروز دل‌افکار، شهره رعایتی و محمدصادق ملک بازیگران این نمایش‌اند که در سالن مستقل تهران اجرا می‌شود.

نمایش «باد شیشه را می‌لرزاند» اثر تحسین شده سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کاندید بهترین نمایشنامه‌نویسی، بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه وبرنده تندیس بهترین بازیگر مرد در مسابقه اصلی تئاتر ایران است.

نمایش «باد شیشه را می‌لرزاند» به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی مشترک مصطفی کوشکی و هستی حسینی از چهارم مهر تا دوم آبان‌ماه ساعت 18 در تئاتر مستقل تهران واقع در تهران، ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک ۵۰ به صحنه می‌رود.

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران