در حال بارگذاری ...
نغمه ثمینی

درباره تصویرت از من تجدید نظر کن را افتتاح می کند

نغمه ثمینی، نمایشنامه نویس و استاد دانشگاه تهران آخرین محصول کمپانی هنرهای اجرایی ویرگول «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» را افتتاح می کند.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش که یکشنبه 4 مهر افتتاح می شود، برای دانشجویان کلیه رشته ها نیز تخفیف 50 درصد در نظر دارد و بلیت های آن در سایت تیوال در دسترس است.

"درباره تصویرت از من تجدید نظر کن" نمایشی است به کارگردانی النورا هِردِر؛ کارگردان آلمانی که در آن بازیگرانی از چهار کشور ایران، هلند، آلمان و انگلستان حضور دارند.

آروند دشت‌آرای از ایران، مارین ون هولک از هلند، آروشا بیگی از ایران، مالته شولتز از آلمان، دیبا خاتمی از ایران ،میخائیل بلوس از هلند، استوارت دنیسون از انگلستان و آزاده میرزایی از ایران، گروه بازیگران نمایش "درباره تصویرت از من تجدید نظر کن" را تشکیل می‌دهند.

این نمایش از یکشنبه؛ چهارم مهرماه ساعت 20:30 و به مدت 15 شب در تالار چارسو تئاتر شهر روی صحنه می‌رود، البته در هفته نخست اجرا؛ یعنی چهارم لغایت نهم مهرماه "درباره تصویرت از من تجدید نظر کن" ساعت 21 اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این اثر را از امروز از طریق سایت تیوال اقدام کنند.




نظرات کاربران