در حال بارگذاری ...
برج آزادی همزمان با گرامیداشت شمس تبریزی برگزار می کند

آشتی و آشنایی فرهنگ ها در نمایش آیین های فولکلور

نمایش آیین های فولکلور و پوشش اقوام توسط گروه هنری "آتلا" به تهیه کنندگی و کارگردانی "مرجان مبینی" با عنوان "آشتی و آشنایی فرهنگ ها" ۷ مهر همزمان با سالروز گرامیداشت شمس تبریزی ویژه بانوان در برج آزادی روی صحنه می رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر،  گروه آتلا از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و با تحقیق بر روی پوشش اقوام ایرانی و حرکات بومی (فولکلور) و نمایش ایرانی با هدف زنده کردن آیین‌های از یاد رفته و زنده نگه داشتن تمدن و فرهنگ غنی ایران به بررسی آن بر زندگی امروزی پرداخته است. این گروه تا کنون اجراهای متعددی در داخل و خارج از کشور داشته و 7 مهر نیز در سالن اصلی مجموعه برج آزادی آیین های فولکلور و پوشش اقوام مختلف نظیر کردی، گیلکی، جنوبی، آذربایجانی، تاجیکی، هندی، ترکی و آیین های نیایشی را اجرا خواهد کرد.

اعضای گروه آتلا را فاطمه مبینی مهوار، سمیه شوقی، یاسمن نصیری، نیلوفر نصیری، فاطمه قدیری، سود علیزاده، مرجان خرمی، الناز کریمی، نگار اعظمی، نازنین صادقی، سارا قاسم زاده، نگار گل طالبی، زهرا فراغت، سوگند مکاری و آذین تک فلاح در گروه بزرگسالان و یاسی ناز وکیلی، آرتینا روحی، ملیکا راهمی، پرنیان سعادتی، آوین زمانی نسب، سوگند جعفری راد، آنیتا خوش خو، روژین تیمار، پونه پاک نیت، آتنا لطفی، پارمیس پایدار، هلیا مهاجر و گندم تقئی در گروه اندک سالان تشکیل می دهند.

همچنین سمیه شوقی به عنوان روایتگر، یاسمین نصیری (تدوین و هماهنگی حرکات) و مرجان مبینی (تهیه کننده و کارگردان) در این اجرا همکاری می کنند.

نمایش آیین های فولکلور و پوشش اقوام توسط گروه هنری "آتلا" به تهیه کنندگی و کارگردانی "مرجان مبینی" با عنوان "آشتی و آشنایی فرهنگ ها" 7 مهر از ساعت 19:00 (ویژه بانوان) در برج آزادی روی صحنه می رود.

علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت این برنامه به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

نمایش «شور تماشایی من» که دربرگیرنده آیین‌های سنتی و فولکلوریک مناطق مختلف ایران است، با حضور 50 بانوی اجراگر و پنج گروه حرکتی، در سالن اصلی برج آزادی اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران