در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایشنامه خوانی پزشک نازنین مطرح کرد:

این متن اثری با دغدغه های انسانی دهم مهر اجرا می شود

کارگردان نمایشنامه خوانی پزشک نازنین نوشته نیل سایمون گفت :‌ این نمایشنامه که دهم مهر خوانش می شود، از نیل سایمون بر اساس داستان هایی از چخوف نوشته شده است و تضاد طبقاتی به عنوان یک دغدغه مهم در آن وجود دارد.

مریم باقری به ایران تئاتر گفت: به نظرم هنر در هر زمینه ای از جمله تئاتر، سینما، نقاشی، تلویزیون و.. باید حرف برای گفتن داشته باشد. وقتی دغدغه های انسانی نباشد، مسلما اثر هنری هم خلق نخواهد شد. این متن ها به موضوع تضاد اجتماعی و اختلاف طبقاتی می پردازد. موضوعی که یکی از دغدغه های من است و بسیار در این زمینه مطالعه کرده ام.

وی افزود:‌ با اشاره به اینکه این نمایشخوانی برای دومین بار است که اجرا می شود، تصریح کرد: معمولا اصراری برای کار روی نمایشنامه آماده ندارم و سعی می کنم یا خودم بنویسم و یا ایده هایم را با دوستان نویسنده ام، مطرح کنم که آنها همراهی کنند ولی این موضوع برایم بسیار مهم بود. ‌ با توجه به طنز فاخر و خوبی که در این متن وجود دارد، نمایشنامه خوانی آن می تواند برای مخاطب جذاب باشد اما من دغدغه روی صحنه بردن این نمایش را ندارم و ترجیح می دهم اثر جدیدی را در رابطه با همین دغدغه روی صحنه ببرم.

بنابراین گزارش متن پزشک نازنین در تماشاخانه دا نمایشنامه خوانی شد و دهم مهرماه ساعت 21، در تماشاخانه استاد مشایخی این نمایشنامه خوانی در حمایت از موسسه خیریه نور با بازی  مرضیه صدرایی، میر نادر مظلومی، محمد عبدی، مهری زندی، مینو کرمیان نسب و مریم باقری اجرا می شود.

این نمایش با موسیقی دانیال نوری مقدم  و عکاسی میلاد صالح  اجرا خواهد شد.

پزشک نازنین بعد از کلفت ها، خرده نان، پلیکان چهارمین نمایشنامه خوانی به کارگردانی مریم باقری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران