در حال بارگذاری ...
فردا با حضورمسئولان کشوری، استانی و هنرمندان

اختتامیه جشنواره تئاتر رضوان در مشهد برگزار می‌شود

دبیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر رضوان جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی را اعلام کرد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، جواد اشکذری دبیراجرایی این جشنواره در ارتباط با مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره اظهار داشت: مراسم اختتامیه فردا پنجشنبه هشت مهر ماه از ساعت18:30 با حضور مسئولان کشوری، استانی و همچنین هنرمندان و شرکت‌کنندگان در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم برگزیدگان دو بخش مسابقه و نمایش‌نامه‌نویسی ازسوی داوران معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

اشکذری تصریح کرد: در بخش مسابقه ، داوران برگزیدگان خود در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری مرد و زن، طراحی صحنه، موسیقی و طراحی لباس و طراحی پوستر وبروشور معرفی می‌کنند ودو کار برگزیده به جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور اعلام می شوند. در بخش نمایش‌نامه‌نویسی برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به معرفی برگزید گان از سوی مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و هنری شهرداری مشهد افزود: همزمان با مراسم اختتامیه علاوه بر رونمایی از کتاب جشنواره، اولین نمایشگاه عکس تئاتر از جشنواره بیست وششم نیز در مجتمع امام رضا(ع) افتتاح می گردد که در ان 25 اثر چاپ شده درابعاد40 درصد از ده عکاس به کریتوری ونمایش گردانی مهدیا مصباحی  افتتاح می شود.

اشکذری تصریح کرد: بخش مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر رضوان خواهد  بود.

بیست و ششمین جشنواره استانی خراسان رضوی از چهارم تا هشتم مهر در مشهد برگزار شد.




نظرات کاربران