در حال بارگذاری ...
جشنواره استانی تئاتر قشم امروز پایان می یابد

حسن پاروکش: نمایش های زیبای خلیج همیشگی فارس در قشم

سومین جشنواره استانی تئاتر قشم که از ۷ مهر ماه جاری آغاز شده است، در روز ۹ مهر پایان می یابد.

حسن پاروکش، رییس انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر، تقویت و رقابت افراد و گروه‌های تئاتری قشم در عرصه تئاتر حرفه‌ای را از اهداف و رویکردهای مهم این جشنواره دانست و مهمترین دستاورد برگزاری این جشنواره‌ها را ایجاد بستری به منظور تبادل اندیشه‌ها و افکار بین اعضا و گروه‌های تئاتری دانست.

دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر قشم، جشنواره امسال را در مقایسه  با جشنواره‌های سال‌های پیشین،‌ دارای رشد کمی و کیفی دانست. وی، استقبال هنرمندان و مردم از جشنواره امسال را بسیار خوب عنوان کرد تا حدی که در برخی از نمایش‌ها، تماشاگران به دلیل محدودیت گنجایش تالار، ایستاده به تماشای نمایش پرداختند.

پاروکش، برنامه‌ ریزی و تلاش بیشتر برای تقویت و رشد اعضا و گروه های تئاتری  را از برنامه‌های انجمن نمایش این اداره کل دانست که برای جشنواره‌های آینده این جزیره  انجام خواهند شد.

رییس انجمن نمایش قشم، با اعلام این خبر که در بهمن ماه امسال، شاهد برگزاری "جشنواره سراسری تئاتر ساحلی" در سواحل زیبای خلیج فارس خواهیم بود، ضمن اعلام حضور تئاتر قشم در این جشنواره، از دیگر استان ها و گروه های تئاتری نیز دعوت کرد تا دراین جشنواره زیبا حضور داشته باشند.

سومین جشنواره استانی تئاتر قشم که از 7 مهر ماه جاری آغاز شده است تا 8 مهر با اجرای نمایش‌های خود ادامه داشت و در ساعت ۱8 روز 9 مهرماه جاری در تالار آینه جزیره قشم با معرفی آثار برگزیده هیأت داوران به کار خود پایان می دهد.




نظرات کاربران